Mustatetrojen värin muutos
Valvoja: Moderaattorit
Mustatetrojen värin muutos
Wau! Muutin eilen akvaarioni sisustusta ja tänä aamuna huomasin että mustaterrani (jotka ennen olivat niin hopean harmaita) Nyt ihan pikimustia! Ovatko mustatetrat nyt tyytyväisiä elinympäristöönsä vai mistä värin muutos johtuu?
Kalasi ovat varmaan vielä hämmästyneitä muutostöistä. Remontti nenän alla ei ole ihan niitä rentouttavimpia asioita.
Todennäköisesti palaavat entiseen väritykseensä piakkoin. Mustatetrat ovat nuorempina tummia ja sitten vanhemmiten vaalenevat.
Alkavatko muuten sinun omasi lillua sivuttain ja esittämään kuollutta lehteä jos niitä pyydystää? Muistan kuinka järkytyin ensimmäisellä kerralla kun minulle tapahtui niin, luulin että ressukat olivat heittäneet veivinsä järkytyksestä
Todennäköisesti palaavat entiseen väritykseensä piakkoin. Mustatetrat ovat nuorempina tummia ja sitten vanhemmiten vaalenevat.
Alkavatko muuten sinun omasi lillua sivuttain ja esittämään kuollutta lehteä jos niitä pyydystää? Muistan kuinka järkytyin ensimmäisellä kerralla kun minulle tapahtui niin, luulin että ressukat olivat heittäneet veivinsä järkytyksestä
-
Holstedt
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Olisi varmaan suotavaa jos eivät palaisi takaisin hopeanharmaiksi, koska heittävät värinsä pois peloissaan. Musta väritys siis kertoo siitä, että viihtyvät.Kalasi ovat varmaan vielä hämmästyneitä muutostöistä. Remontti nenän alla ei ole ihan niitä rentouttavimpia asioita.
Todennäköisesti palaavat entiseen väritykseensä piakkoin.
Tämäkään ei kyllä pidä aivan paikkaansa. Hyvissä oloissa pitävät värinsä vanhoina jötkäleinäkin.Mustatetrat ovat nuorempina tummia ja sitten vanhemmiten vaalenevat.
-Holzig-
-
TaikaHuussi
- Junior Member

- Sukupuoli: Nainen
Re: Mustatetrojen värin muutos
Mulla 3 mustatetra vanhusta alkavat valojen sammuttua uimaan ympäriakvaariota ja kulkeutumaan virranmukana, ja niistä tulee pikimustia yöllä.. 
54l - partiksia ja milliksiä
96l - partiksia, kardinaalitetroja ja mustatetroja
Sekä 3 ihanaa kissaa ♥ ! OSTETAAN YLI 100l ALLAS ! yv
96l - partiksia, kardinaalitetroja ja mustatetroja
Sekä 3 ihanaa kissaa ♥ ! OSTETAAN YLI 100l ALLAS ! yv
Re: Mustatetrojen värin muutos
On kyllä mielenkiintoisia nuo mustatetrat.. Itselle on ensviikolla tulossa uusi 317L akva ja sinne olen kovasti noita mustatetroja haaveillut. Saakohan ne pysymään paremmin tummina jos veteen lisää humusuutetta?