Miksei Loimaallakin voi olla ikeaa Teneriffallakin oli, muttei voi olla edes täällä, mihin rakennetaan seuraavat prisma ja citymarket
Lähin on Turussa, eikä viitsisi kolmen euron kasvien takia sinne ajaa
jenniliini82 kirjoitti:
miksi niin monella se papukaijalehti on kuollut? onko se jotenkin vaikea hoidettava? vai onko tämä kyseinen ikean kasvi vain huono..?
Papukaijalehti on paljon valoa ja hiilaria vaativa kasvi, lisäksi jos ikean kasvit on ilmakasvatettuja, tuppaa papukaijalehti vähän sulattelemaan lehtiään aluksi. Levääntyy myös tosi ikävän näköiseksi helposti.
Mä en ymmärrä miksi juoksette näitten perässä. Nuohan kuolee aika varmasti akvassa ja taitaa olla aika peruskasvia, joiden alkuja saa tälltä halvemmalla. No kukin tamplaa tyylillään.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
Ei minulla ainakaa ole kuolleet vaan hyvin kasvavat. En vaan vieläkään ole saanut selville mitä nuo ovat - eli eivät ne niitä ihan yleisimpiä akvaariokasveja ole... Toinen varmaan joku rusolehti ja toinen joku satunnainen heinä. Toki löytyisi varmaan akvaariokaupastakin, jos osaisi nimellä kysyä. Tässä taitaa jujuna ollakin se, ettei välttämättä tiedä mitä saa.
Vieläköhän näitä on Ikeassa? En löytänyt ainakaan ikean sivuilta... Mä kans joskus ostin sieltä jonkun tollasen kasvin, pistin akvaan ja hyvin se kasvoi, lähti leviämään ihan kunnolla.
Hilleri kirjoitti:Mä en ymmärrä miksi juoksette näitten perässä. Nuohan kuolee aika varmasti akvassa ja taitaa olla aika peruskasvia, joiden alkuja saa tälltä halvemmalla. No kukin tamplaa tyylillään.
Sanoisin, että pakkauksen takia nuo voi kiinnostaa joitain enemmän kun akvaariokaupassa olevat vastaavat. Erityisen halpojahan ne eivät ole, kun ottaa koon huomioon, imho. Mutta koska ne on niin somasti yksittäispakattu veteen muovipurkissa, niin ne on paljon mielenkiintoisempia kuin että samat kasvit olisivat kasvialtaassa myynnissä
Hilleri kirjoitti:Mä en ymmärrä miksi juoksette näitten perässä. Nuohan kuolee aika varmasti akvassa ja taitaa olla aika peruskasvia, joiden alkuja saa tälltä halvemmalla. No kukin tamplaa tyylillään.
Sanoisin, että pakkauksen takia nuo voi kiinnostaa joitain enemmän kun akvaariokaupassa olevat vastaavat. Erityisen halpojahan ne eivät ole, kun ottaa koon huomioon, imho. Mutta koska ne on niin somasti yksittäispakattu veteen muovipurkissa, niin ne on paljon mielenkiintoisempia kuin että samat kasvit olisivat kasvialtaassa myynnissä
No juu. Maassa rauha ja vapaa tahto, eiku miten se meni.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
Kävin eillen Tampereen Ikeassa ja siellä myyjä sanoi että ei hänen tietääkseen oo tuote poistunu mitenkään mutta niitä ei oo vaan tullu pitkään aikaan heille.
Muisteli että kesällä olis viimeksi ollu ja epäilikin sitten että voisiko niissä olla jotain kausituote-meininkiä...