Itse olen jo tottunut siihen että pettyy, kun "insinöörimäisen tarkasti" katsoo noita suosituksia, koska melkein aina saa eri lukemia, riippuen siitä mistä lähteestä tietoa katsoo.

Onhan se tietysti mukavaa itsellekin, että kalat voivat hyvin, mutta sen todentaminen oikeasti on jo luku sinänsä. Vaikka näyttää päällepäin, että kalat voivat hyvin, mitenkä sen muka voisi tietää, siis oikeasti. Harvempi niistä tulee koputtelemaan lasiin ja viittoilemaan evillä, että laitas ukko vähän lämpöjä isommalle.

Joutuvat raukat pärjäämään niissä oloissa, jotka olen niille diktaattorina säätänyt. Vaikkakin se on paras arvaukseni niille "parhaista mahdollisista" oloista, niin muuttujia on niin monta ja joihinkin arvoihin niin vaikea vaikuttaa, että tuntuu, että koko homma on yksi suuri kompromissi. Mutta näillä mennään.
Itsekin olen pitänyt aina ehdottomana miniminä 6 leväbarbin parvea. Hillerikin mainitsi tuon 6-8. Toivottavasti budjettisi sallii sen. Nuorempana omat leviksenikin leikkivät suodattimen virtauksessa, mutta vanhemmiten ovat vähän vähentäneet sitä leikkiä.
Ei omena kauas päästä putoa (Wilhelm Tell).