200-litraisessa hyrisevät AquaEl ja BioPower, eivätkä nekään nyt kummoista meteliä pidä, mutta makkari on tietysti eri asia kuin olkkari.
Valvoja: Moderaattorit
Jos se resonoi se on joskus pyörinyt kuivana eli roottori on kulunut akselin kohdata ja se pitäis vaihtaa, itselläni on liki 30 vuotta vanha fluval, alkuperäisellä koneistolla, on täysin hiljainen ja on ollut altaissani käymässä aina, siis käyttötunteja on paljon.thank kirjoitti:Mulla kaks Fluvalia, toinen Fluval 1, toinen Fluval 3+ enkä puhuisi kummastakaan hiljaisena edes samana päivänä. Makuuhuoneen taistelukala-altaassa on tuo ykkönen, ja resonoi ihan hirveästi. 3+ särisee silloin tällöin. Joskus yöllä menee hermot tuohon tärinään, ja pakko käydä hakkaamassa suodatinta, vaikkei se sillä hiljenekään...
Jaahas, mie oon luullut että kuuluu asiaan tuo särinä ja tärinä, kun kumpikin minulle on käytettyinä tullut ja särissyt jo silloin.Nallurainen kirjoitti:Jos se resonoi se on joskus pyörinyt kuivana eli roottori on kulunut akselin kohdata ja se pitäis vaihtaa, itselläni on liki 30 vuotta vanha fluval, alkuperäisellä koneistolla, on täysin hiljainen ja on ollut altaissani käymässä aina, siis käyttötunteja on paljon.thank kirjoitti:Mulla kaks Fluvalia, toinen Fluval 1, toinen Fluval 3+ enkä puhuisi kummastakaan hiljaisena edes samana päivänä. Makuuhuoneen taistelukala-altaassa on tuo ykkönen, ja resonoi ihan hirveästi. 3+ särisee silloin tällöin. Joskus yöllä menee hermot tuohon tärinään, ja pakko käydä hakkaamassa suodatinta, vaikkei se sillä hiljenekään...
Kaikki rikkinäiset/kuluneet pumput pitää ääntä, hyvin hoidetut ja ehjät eivät.
Et jos se lähti käyntiin. Fluvaleissa on joskus ollut startti ongelmia. Ei ole yleisessä tiedossa koska yleisesti ne heitetään siinä vaiheessa roskiin epäkuntoisena ja ostetaan uusi......Sisso kirjoitti:Käynnistinkö uuden Fluvalini jotenkin väärin, kun työnsin vain töpskän seinään? Hyvin hyrähti käyntiin ja ihan hiljainen on.
Jos se ei olisi lähtenyt käyntiin tuolla pienellä, mutta yksinkertaisella eleellä, talosta olisi lentänyt katto ja seinät taivaalle! Mulla on mittta niiiiiiiiiiin täynnä antiyhtestyöhaluisia releitä. On meillä kaksi PicUpiakin, 2010 ja 2012. Molemmat on tosi hiljaisia. Kuten myös Aquael, joka löytyy yhdestä paljusta.joppe kirjoitti:Et jos se lähti käyntiin. Fluvaleissa on joskus ollut startti ongelmia. Ei ole yleisessä tiedossa koska yleisesti ne heitetään siinä vaiheessa roskiin epäkuntoisena ja ostetaan uusi......Sisso kirjoitti:Käynnistinkö uuden Fluvalini jotenkin väärin, kun työnsin vain töpskän seinään? Hyvin hyrähti käyntiin ja ihan hiljainen on.