Tuossa kuva 63 litraisesta platylastani entisessä asussaan.

Valvoja: Moderaattorit
Siis vau, aika hieno! :O Tosi upee kanto ja tykkään kasvien asettelusta.KrisAnn kirjoitti:Nyt on kulunut noin kaksi kuukautta siitä kun tuon altaan käynnistin ja nyt kasvit ovat alkaneet vähitellen jo viihtyä. Afrikansaniaiset eivät tosin kauaa siinä elelleet, ja korvasinkin ne keihäslehdillä jotka puskevat jo uutta varta kovasti. Vesisaniainenkin alkaa työntyä jo ulos akvaariosta, ja niin pienestä taimesta kun sekin lähti.![]()
En minä hoida niitä kasveja mitenkään, eli koitan olla niitä nyppimättä vaikka sormet syyhyääkin jatkuvasti.Piia85 kirjoitti:KrissAnn: Miten sä hoidat sun kasveja, itse olen käynnistänyt oman akvan kesäkuussa eikä kasvit vieläkään viihdy kunnolla? Upea ilmestys tuo sinun akvaario.
KÄSITTÄMÄTÖNTÄtirinne kirjoitti:Sain vihdoin kohtuullisen kuvan olohuoneen altaasta (63L).
Ja pari kasviakin näyttää olevan...suomen-suurin-kala kirjoitti:Mitäs elämää sulla tuolla on?
Sun vähän miten sattuu on mulla joku vuoden harkinnan tulos.Anu2010 kirjoitti:Kasvit vielä vähän miten sattuu kun en oikeen osaa päättää miten ne sinne haluaisin.