1. Mitä lemmikkejä teillä siis on akvaario(iden)n lisäksi? Kerro esim rotu ja joku kiva luonteenpiirre.
Eli täältä tosiaan löytyy neljä kissaa (kaksi minun ja kaksi poikaystäväni). Omani ovat maatiaisia(Viivi 3v, Muumi 2v) ja poikaystäväni siperian metsäkissoja (Siiri ja Monkey, 6v).
Lisäksi taloa koristaa viljakäärme (Uros,CB09FIN), härkäkäärme(Naaras, CB07FIN), kaksi kuningaspytonia (Uros, CB05SWE, Naaras CB04GER) ja brasilian sateenkaariboa (Uros, CB10FIN)
2. Jos ei ole muita, miksi? Haluaisitko lisäksi jonkun lemmikin?
Koira tulevaisuudessa, ehkä. Lisäksi hamsterit kiinnostaa. Ja axolotlit.
Hiiriä oli jokunen aika sitten, mutta toinen näistä metsäkissoista älysi, miten terraarion saa auki (?!). Se siitä sitten. Hamsutkin tulevat taloon vasta sitten, kun terralle on keksitty kissaturvallinen paikka.
3. Kuinka muut lemmikkinne suhtautuvat vedeneläviin? Kavereita? Saalistusta? Rentoa seuraamista?
Nuorempi kissani ja nuo metsäkissat tuntuvat olevan erittäin kiinnosstuneita akvaarion elämästä. Etenkin nuorin, Muumi-kissa, tykkäsi kalastaa vanhasta akvaariostani, oli ruokinta-aukon päällä mitä hyvänsä, kyllä se sinne tassunsa sai

Nyt akvaario on sen verran korkean pöydän päällä, että kissat saavat vain tyytyä seurailuun kalastuksen sijaan.
4. Hauskin/pahin/mieleenpainuvin tapahtuma akvaarion kanssa jossa lemmikkisi on ollut jollain tavalla osallisena?
Tosiaan, tuo edellä mainittu kalastus oli tuon yhden mieleen. Kerran kun tulin töistä kotiin, tassutteli tämä tyytyväisenä ovelle vastaan kirsikkabarbi suussaan... ja onpa se kerran jotenkin onnistunut partiksenkin saamaan ylös.
Viivi-kissani taasen sukelsi 140l akvaan juuri kun olin siitä kannen pois siirtänyt

Tuli siinä sekä minulle, kaloille ja tietysti kissalle lievä paniikki, Viivikin kun oli alle puolivuotias rääpäle
Että tämmöstä täällä.