Kyllähän nyt 400 litraiseen menee sinirihmoja

se vain tosiaan että taitavat nirhata toinen toisensa pikkuhiljaa.. toki kasvillisuudella ym muulla sisustuksella on vaikutusta. Silti itse en niitä montaa laittaisi ettei tule katastrofi. Sitten jos/kun häviävät niin voi laittaa jotain muuta tilalle

mulla itsellä on helmirihmahaaremi (1u+2n) ja uros on kyllä tuossakin lajissa äksy kutuaikana, sinirihmat varmaan vielä äreämpiä kun isompiaki taitavat olla. Tyttöporukka voisi toimia, kun urosta ei ole kiusaamassa. Voihan se olla että tulisi kissatappeluita

tai sitten vähemmän sinirihmoja ja sekaan muita niille pärjääviä kaloja, jos sellaisia edes löytyy? ottaisi vain muutaman (alle 5) ja kun olisi muitakin kaloja niin ehkä ne ei kiinnittäisi toisiinsa niin huomiota sitten. Toki joku jolla on kokemusta voisi kertoa paremmin
Hajotin helmiukon pesän tuossa ja toinen oli aivan hätää kärsimässä

otin poikasia poikasaltaaseen, saa nähdä kuoleeko kaikki. Niitä on kyllä tooooosi paljon. Ninium85: miten sait sinne akvaan niitä pikkueliöitä? mulla tuli vaan pinnan päälle pörräämään sellasia pikkuöttiäisiä ku laitoin sen banaanisotkun