Toinen akvaario juuri muutettu ja aivan kesken, toinen vielä muuttamatta.
Selkä kipeänä hiekan pesusta.

Valvoja: Moderaattorit
Kerros ny meillekin että mikä se unelma on?iomeron kirjoitti:Ehkä suurin unelma akvoihin liittyen toteutumassa...
Siiten n. 3 viikon päästä jos toteutuu.thank kirjoitti:Kerros ny meillekin että mikä se unelma on?iomeron kirjoitti:Ehkä suurin unelma akvoihin liittyen toteutumassa...
Mulla on käytössä noin 20 vuotta vanha allas, ikinä ei ole silikoneja vaihdettu. Tiivis kuin mikä. En ainakaan itse ala korjailla, ennen kuin joko a) näyttää repsottavalta, hataralta tai muuten epäluotettavalta b) vuotaa. Mitäs sitä ehjää korjaamaan?Zaphood kirjoitti:Koskahan 8 vuotiaaseen altaaseen pitäis vaihtaa sili konit?
Ei oikein tekis mieli ruveta säätämään niin kauan kun vesi pysyy sisällä, mut toisaalta sit on myöhäistä, kun vedet on lattialla... On tää päätöksenteko niin vaikeeta...
olen samaa mieltä kanssasi, kaloista on vaikea luopuaSemiramis kirjoitti:Yks partiksista, ja pikkualtaan kääpiöpallokalat pakattu ja lähdössä uuteen kotiin.
Miten voi noihin kaloihinkin kiintyä niin ettei tahtois niistä luopua?
Noh, tuskin näitä palloja jää niin kaipaamaan, kuin viime kesänä luopumistani papukaijakaloista. Niiden lähteminen harmittaa vieläkin
No niin, kolmas purnukka on tulilla! 80-luvun valaisimen kanssa sai pari päivää taistella, mutta toimiihan se, kun pakko onhyaSINTTI kirjoitti:Voihan vitalis, kun kaksi minääni taistelevat toisiaan vastaan; akvaariominä haluaa täräyttää käyntiin kolmannen pikkualtaan (johon kaikki kalskeet, tekniikka + kasvit ja hiekat olis jo olemassa, allaskin saunan lattialla tyhjillään) ja normiminä tietää, ettei sille oikein ole tilaa eikä aikaakaan rahasta puhumattakaan! Lisäksi saan kohta M1:sen lähiympäristön ihmetellessä koko akvaariotouhua ylipäätään... Mutta kun lapset tahtois sukarapuja ja minä joitain ihania pikkusinttejä, vaiks hohtomilliksiä!
Hehe, oleppa hyvä vainSubstral kirjoitti:Ah onnea ja auvoa, viimeinen ylimääräinen akvaario haettiin tänään pois.. Keskiviikkona sitten pikkulehtikala-ostoksille, mikäli Akvaariokeskus niitä saa seuraavassa lähetyksessä.