Tasapainoilua tasapainolla

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
artoseppolehti
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Tasapainoilua tasapainolla

Viesti Kirjoittaja artoseppolehti »

En tiedä tuntuuko muista samalta, mutta välillä poden ehkä liiaksi stressiä siitä, miltä akvaario näyttää! Ihailen niitä, jotka saavat kasvit ja kalat kukoistamaan! Itse välillä tasapainoilen sillä, tuleeko syötettyä kaloja liikaa, vaihtaako vesiä liian harvoin , lannoitanko tarpeeksi jne?
thank
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Re: tasapainoilua tasapainolla

Viesti Kirjoittaja thank »

Minä en ehkä ole ihan oikea henkilö vastaamaan, koska en ennen maanantaita omista edes akvaariota, mutta täytyy myöntää, että tietynlainen stressi on jo olemassa. En osaa olla rennosti oikeastaan ikinä, ja yöunet menee tosi helposti. Saatan ennen nukkumaan menoa ruveta miettimään vaikka akvaarion sisustusta, enkä sitten saa unta enää ollenkaan. Että et ole yksin stressisi kanssa. Minulla tosin tämä stressi saattaa johtua ihan muista asioista, mutta tulla ilmi tällä tavalla. :)
muppe+
Member
Member
Sukupuoli: Mies

Re: Tasapainoilua tasapainolla

Viesti Kirjoittaja muppe+ »

Joo välillä miettii ; miltä ne akvaariot näyttää, ja millon ne on viimeksi putsattu. Ajattelee että pitäisköhän toikin myydä pois niin pääsis helpommalla. Mutta kun niitä kattoo vähänaikaa, niin ei kyllä raaski luopua "mistäänhinnasta".
350L
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”