Mitä kehtaa pyytää?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
IceQueen
Member
Member
Akvaarioseurat: Porin Akvaariokerho ry
Sukupuoli: Nainen

Mitä kehtaa pyytää?

Viesti Kirjoittaja IceQueen »

Nyt meni hermot, kun akvaarion silikoonit on uusittu kahteen kertaan eikä vaan pidä vettä...

Mitä kehtaa pyytää 180 litraisesta, x-vuotta vanhasta kehysakvaariosta, joka on silikoonivikainen?? Myisin vaikka terraarioksi, jos joku huolii, mut mietityttää, et miten paljon pistän hinnaksi? Ja kannattaako ees lähteä myymään?? Mukana lähtis vielä akvaariolle tarkoitettu jalusta.

Saanpa hyvän tekosyyn ostaa uudemman ja isomman... ;)
317 L (sekala)
-matokani-
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS

Re: Mitä kehtaa pyytää?

Viesti Kirjoittaja -matokani- »

Ei noista paljoa voi pyytää. Tai aina voi pyytää, mutta se että kuka maksaa. Itse olen myynyt pienempiä (60 l ja 100 l) terraarioksi ja ei niistä kukaan olisi maksanut kymppiä enempää. Taisivat mennä yhteishintaan 14 euroa. Molemmissa oli verkkokannet. Olen miettynyt että myisin tuon 160-litraisen kehyksettömän altaan. Ostaisin tilalle 180-litraisen kehysaltaan. En varmaan pyydä 15 euroa enempää, itse ostin sen käytettynä eläinkaupasta 45 eurolla. Tietysti hintaan vaikuttaa se miten naarmuiset lasit ovat jne. Tässä siis vain minun kokemuksiani. Jos jollakulla on hyvä idea missä kannattaa myydä akvaarioita terraariokäyttöön ja mikä olisi hyvä hinta niin itsekin kuulisin mielelläni. [;)]
Minizoohon kuuluu: maakonnat Heppu ja Pepsi, chilen tarantula Vauva, jättijauhis Ytyvä ja altaat 42l (sukarapula), 160l (sekalaista) ja 317l (sekalaista).
irenez
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja irenez »

-matokani- kirjoitti:Jos jollakulla on hyvä idea missä kannattaa myydä akvaarioita terraariokäyttöön ja mikä olisi hyvä hinta niin itsekin kuulisin mielelläni.
Itse olen saanut akvaarioita ja häkkejä hyvin kaupaksi http://www.petsie.fi" onclick="window.open(this.href);return false; torin kautta :)
Akvaariot: 330L ¤¤ 128L
corgi Remu tipsu Nico
IceQueen
Member
Member
Akvaarioseurat: Porin Akvaariokerho ry

Viesti Kirjoittaja IceQueen »

Kiitän paljon, veikkailinkin ettei siitä paljoa saa... Kunhan pääsis eroon, eikä viitsis ihan palasikskaan ruveta lyömään, jos joku tosta vielä vaikka hyötyis...
317 L (sekala)
Kisu74
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisu74 »

Hankalahan se on saada vuotavaa allasta myytyä, vaikka vaan terraksi.

Toisaalta.. Tuon nimenomaisen altaan nähneenä tiedän, että se on kyllä huippusiistissä kunnossa sekä erittäin hyvännäköinen. Lisäksi sen saattaisi kyllä joku saada myös vettäkin pitämään.. Jalusta ja suht uusi tuplaputkivalaisin nostavat myös hintaa (ellet myy niitä erikseen), joten saattaisin itse pyytää siitä muutamankin kympin. (Rehellisesti sanoen tekisin tarjouksen, jos et olisi niin pirun etäällä ja mie näin raskaana [;)] )

Itsekin sain vuotavana tulleen 140l pitämään vettä kertalaakista, sain sen ilmaiseksi, joten arvelin yrittää. Siitä purkista oli pitkään iloa. [;)] Niin ja sain sen myöhemmin myytyä vaivattomasti ihan akvakäyttöön pyytämääni hintaan. Tosin hintaakaan en sille laittanut paljoa, koska olin itse vain silikonit siihen hankkinut.
vallumaarit
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja vallumaarit »

Mulla meni huuto.netin kautta 100L hamsterille heti 20€:lla.
Halla76
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Halla76 »

Herppi.netissä olen myynyt vuotavia altaita. Viimeksi sain 200l 20e.
317l vettä
amar
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja amar »

Gerbiili.infossa on myös usein kysyntää järkevän hintaisille terroille :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”