Nyt menee 400 litraisen kalasto uusiksi. pH 6,5 lämpötila n. 26.
Tällä hetkellä altaassa on:
isopurjepleko
2x avainkirjoahven
6x safiiritetra
tulossa on
10x kongontetra
18x romminokka
Mieli tekisi ottaa romminokkia oikein iso parvi. Kuinka paljon tuon kokoiseen altaaseen voisi laittaa? Sitten hakusessa olisi joku hyvä levänsyöjä, ehdotuksia?
400l kaloja
Valvoja: Moderaattorit
400l kaloja
684l kilppariallas
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Seura
- Sukupuoli: Nainen
Re: 400l kaloja
Leväbarbi tai tiikerinuoliainen olisi ehkä.... Kertokaa te muut jos olen väärässä
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Mies
Tiikerinuoliainen kuulemma saattaa syödä pohja kalojen silmiä, leväbarbeja sopisi 10 poppoo hyvin ja joku kotilon popsija barbi.
Minä kerkiän portille 0,8 sekunnissa, entä sinä?
My love: Chiclidae
My love: Chiclidae
Pongasin tällaisia kirjohuulibarbi (Labeo variegatus) ja viherimubarbi (Garra ceylonensis). Olisiko kenelläkään kokemusta näistä kaloista? Hyviksi levänsyöjiksi ainakin sanotaan, mutta toisaalta kirjohuulesta luki myös, että saattaa muuttua äkäiseksi vanhemmiten.
684l kilppariallas
Isopurjepleko on melkoisen hyvä levänsyöjä, mutta tuo sinun 400 litrainen on sille aivan liian pieni. Kyseinen kala voi venähtää jopa puoleen metriin...EKMH kirjoitti:Nyt menee 400 litraisen kalasto uusiksi. pH 6,5 lämpötila n. 26.
Tällä hetkellä altaassa on:
isopurjepleko
2x avainkirjoahven
6x safiiritetra
tulossa on
10x kongontetra
18x romminokka
Mieli tekisi ottaa romminokkia oikein iso parvi. Kuinka paljon tuon kokoiseen altaaseen voisi laittaa? Sitten hakusessa olisi joku hyvä levänsyöjä, ehdotuksia?
Tiikerinuoliainen ei levään koske ja niillekin tuo 400 litrainen on aivan liian pieni. Tiikeri on erittäin vilkas parvikala, joka hyvin ruokittuna voi akvaariossakin venähtää lähemmäs 30 senttiin...Miltsi kirjoitti:Leväbarbi tai tiikerinuoliainen olisi ehkä.... Kertokaa te muut jos olen väärässä
Suolaista, mutta niin makeaa...