Kalastosta
Valvoja: Moderaattorit
Kalastosta
Mulla 200l allas. kalastona tällä hetkellä lehtikala pari, 16 mustatetraa, 9 pandamonnista, 4 ottoa ja partamonni. kokonaisuus on varsin kaunis näinkin, mutta kaipaisin kuitenkin hiukan enemmän värikkyyttä. ehdotuksia saa laittaa, sopisiko seurueeseen vielä toinen parvi jotakin pienempää tetraa...? 
-
Isenhard
- Junior Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
Re: kalastosta...
Mielestäni ei sovi, toinen tetraparvi tekee helposti altaasta sekavan näköisen.
Itse tuplaisin mustatetrojen määrän jos allas näyttää autiolta, mutta nämähän on niitä surullisen kuuluisia makuasioita!
Itse tuplaisin mustatetrojen määrän jos allas näyttää autiolta, mutta nämähän on niitä surullisen kuuluisia makuasioita!
3 allasta
-
Applemiina
- Junior Member

- Sukupuoli: Nainen
Ei tuonne sitten uskaltaisi laittaa jotain rihmakalaa? Vai mitä lehtikalat siitä sanois? Itselläni on ollut hunajarihmakaloja ja ovat nätin oransseja etenkin kutuvärissä ja ovat hyvin kilttejä luonteeltaan.
>||||> http://kuvablogi.com/blog/13596/1/
140l, 54l, cockerspanieli ja kingcharlesinspanieli
140l, 54l, cockerspanieli ja kingcharlesinspanieli
eikö tuo ole lehtikaloille jo muutenkin pieni? jos sinne jotain rihmiksiä laittaa niin saattaa tulla joku tappelu...
joo, voihan se olla niin että sekavan näköisen siitä saa jos toisen parvikalan laittaa... jotakin sinne kuitenkin vielä kaipais kokonaisuutta täydentämään ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Juu. Aika yksiväriset kalat on sattunut samaan. Neontetrat voit värillisesti sopia, mutta menee helposti lehtikalojen suuhun.
-------------------------------
Sitruunatetroja voisin suositella. Mulla on ollut niitä! Tosi kivoja. Nyt ei ole akvaariota, kun olen muuttamassa rapakon taakse. Uuden tulen kyllä taas pystyttämään sinne.
-------------------------------
Sitruunatetroja voisin suositella. Mulla on ollut niitä! Tosi kivoja. Nyt ei ole akvaariota, kun olen muuttamassa rapakon taakse. Uuden tulen kyllä taas pystyttämään sinne.
sitruunat vois olla ihan kivannäköisiä tuolla
montakohan pyrstöä näitä menis?... ja miten muuten on, pysyvätkö hyvin väreissään? muitakin ehdotuksia tulemaan
!