Pietarin akvaariokaupat

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Dragolainen
Starting Member
Starting Member

Pietarin akvaariokaupat

Viesti Kirjoittaja Dragolainen »

Hei,

Olen ensi viikolla menossa käymään Pietarissa, tietääkö kukaan hyviä akvaariokauppoja? Suositteletteko mitään erityistä?

Käymme myös pikaisesti Viipurissa että jos sieltä löytyy hyviä akvaariokauppoja niin kertokaa toki. :)

Olen myös yrittänyt etsiä tietoa voiko Venäjältä tuoda kaloja huonolla menestyksellä, tietääkö joku asiasta jotain. En välttämättä ole tuomassa kaloja, mutta olisi hienoa käydä katsomassa noita kauppoja, niitä on kehuttu :D

Kiitokset etukäteen tiedoista :)
”People think it must be fun to be a super genius, but they don’t realize how hard it is to put up with all the idiots in the world” – Calvin (Calvin and Hobbes).
Teemu Salonen

Re: Pietarin akvaariokaupat

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Erittäin suuri osa suomessa myytävistä synnyttävistä hammaskarpeista tulee tuolta venäjän puolelta. Olen itse nähnyt ladan, jossa kuljettajan sylissä oli yksi styroxlaatikko ja apukuskin sylissä kaksi. Voitte vaan kuvitella, kuinka täynnä auto oli muuten:)
Siksipä synnyttävät hammaskarpit muutamaa poikkeusta lukuunottamatta menestyvät vallan mainiosti meikäläisessä vedessä.
Kyllä kalojen tuonti venäjältä on aika turvallista puuhaa.
calendula
Junior Member
Junior Member

Re: Pietarin akvaariokaupat

Viesti Kirjoittaja calendula »

Dragolainen kirjoitti:
voiko Venäjältä tuoda kaloja huonolla menestyksellä
Ihan varmaan voi! (Anteeksi, mutta oli ihan pakko...) :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”