Tätä foorumia onkin tullut jo lueskeltua muutaman vuoden ja sen avulla on ratkottu kaikenlaisia pulmia akvojen suhteen, mutta nyt olisikin sitten kalaston räätälöiminen kyseessä. Pitemmittä puheitta siihen siis.
Vesilootan mitat ovat: 50cm (pituus), 39cm (korkeus) ja 40cm (syvyys). Mitat ovat lasien sisäpuolelta, jos jotakuta sekin kiinnostaa.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif) Pieni pytty kumminkin kyseessä. Lämpötila on 26 astetta ja pH 7. Turpeen kanssa lutrailen myös.
 Pieni pytty kumminkin kyseessä. Lämpötila on 26 astetta ja pH 7. Turpeen kanssa lutrailen myös.Tällä hetkellä pytyssä, jota olen aasialaisteemaiseksi tehnyt, asuu 11 rusokiilakylkeä ja muutama vihersukarapu, joten hieman kaipailisin lisämiehitystä tuonne. Kuolavana suupielessä olen katsellut kaikenlaisia pienehköjä kaloja ja olen aivan ihastunut pieniin gurameihin, etenkin loistoguramiin, mutta myös imunuoliaiset (vai perhosnuoliaiset, kumpia nykyään ovatkaan) viehättävät silmääni. Tosin jälkimmäisten suhteen taitavatkin lämpötilavaatimukset olla erilaiset kuin mitä rusokiilat vaativat. Helposti akvaariosta ulos lentelevät lajit saa ja pitääkin karsia pois, koska kansilaseja en ole käyttänyt ja veden pinta on sentin parin päässä lasien reunoista. Mutta avoimin mielin otan vastaan kaikenlaisia ehdotuksia kunhan pysyvät aasialaisissa lajeissa eivätkä myöskään ole vaaraksi nykyisille elukoille ja kasveille.