Akva on 128l meillä johon se tulis.

Valvoja: Moderaattorit
Saa säädettyä virtausta ja suuntaakin, ainakin mun vehkeessä.Fakkenoo kirjoitti:Pickupissa ei edes virtauksen suuntaa..
Minulta löytyy kaksi sellaista versiota, missä ei saa. Lieneekö sitten vanhempia malleja. Käytettynä olen molemmat ostanut, niin ei iästä ole tietoa.Kalakaverit kirjoitti:Pick-uppeja on kahdenlaisia (itseltä löytyy molemmat), joista toisessa on tuo liikuteltava virtauksen säätö, toisessa ei.
Itselläni on juuri tuo suurin malli tuosta pallosta, hankalalla tarkoitin niiden korien irrotusta toisistaan ja varsinkin niiden toisiinsa kiinni laittamistaemzei kirjoitti:Kyllä ainakin tuossa akvapallossa saa tuota virtausta säädettyä ja "pick upeissa" sitä suuntaa. En kyllä tykkää tuosta ensiksi mainitusta yhtään, on minusta hankala putsailla ja on tosi nopeesti tukossa.
Laittaisin ulkosuodattimen ja sisäsuodattimen putsaamaan roskista. Tai sitten ulkosuodattimen tilalle mattosuodattimen.Nappinen kirjoitti:Kysymykseni sivuaa kevyesti aihetta, joten onko suodatin suositusta 125l akvaan? 1 vaiko 2 sisäsuodatinta ja mitä suosittelisitte? Vai pitäisikö jo tuonkin kokoiseen otta mukaan ulkosuodatin?
Kuten sanottu, makuasia loppupeleissä. Meillä vesi pysyy kirkkaana ja maailman yksinkertaisin vehje purkaa ja säätää, minun mielestäni.paul kirjoitti: Hydori oli mielestäni todella epäkäytännölinen ja huono kerämään roskia.
Jotenkin ripula ja tosiaan helppo purkaa kun ei pysy kunnolla kasassaFakkenoo kirjoitti:Kuten sanottu, makuasia loppupeleissä. Meillä vesi pysyy kirkkaana ja maailman yksinkertaisin vehje purkaa ja säätää, minun mielestäni.paul kirjoitti: Hydori oli mielestäni todella epäkäytännölinen ja huono kerämään roskia.![]()
Olisi toki kiva kuulla, mikä siitä Paulin mielestä tekee epäkäytännöllisen?
Ei mulla malawi-tankissakaan mitään pazkankerääjää erikseen ollut, siellä ei toki kasveja ollut mutta kakkatuotanto oli melkoinen. Silloinkaan ei kyllä kikkareita jäänyt mihinkään. Mutta ehkä se on sitten myös kiinni ulkosuodattimen suodatustehosta, mulla se on vedetty aika reippaastikin yli normisuositusten.VesiEläin kirjoitti:Sulla ei taida kalastona ollakkaan isoja plekoja ja affenia?marikki kirjoitti:Ehkä vähän aiheen ohi mutta mitä roskia tarvitsette sisäsuodattimen keräämään? Meillä on 320l pelkästään ulkosuodatin (nyt vai 1, normaalitilassa 2) ja ei tuolla tankissa kyllä mitään roskankerääjää tarvita..