Jotenkin tympäsee, onko se vaan sitä että on niin silmä tottunu, vai mistä on kiinni???
140litranen
Kuvakin aika huono, mutta yrittäkää saada selkoa
Rusolehteen otti pahasti salama... Taustan sauma näkyy rumasti kun tuollainen ario color hajos käsiin, siitä jäi vain valo, ajattelin sen poistaa sieltä.
Oikeassa reunassa siksi paljon jaavansammalta, että se peittää DIY-suodattimen.
Mitä muuttaisit tässä sisustuksessa?
Valvoja: Moderaattorit
Mitä muuttaisit tässä sisustuksessa?
140l kalasoppaa + n.40l rapula
-
Joulutonttu
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAY
- Sukupuoli: Nainen
Joo-o, tosiaan. Olen täysin samaa mieltä nirpun kanssa. Etualan puskaa karsisin aika roimasti, tai siirtäisin ainakin taaemmas. Ehkä ottaisin sen kokonaan pois, ja hankkisin tilalle jonkin silmääsi miellyttävän kannon tai juurakon.
Tuonne taustalle, missä näkyy sauma, voisit hankkia jonkun punertavan kasvin, vaikka jotakin rotalaa. Punarotalaa yms. Myös tuoksuvedensuosikki on nätti kasvi. Jos jättipuska edestä lähtee, eteen/keskialalle voisi hankkia vaikka punaisen tiikerilumpeen.
Suuria puskia kannattaa siirtää vähän kauemmas lasista, ettei näytä liian ahtaalta. Lisäksi tässä hyvä linkki sisustuksesta miettiville:
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... eikkaus%2A
Jaavansammalpuska on melko nätti, mutta sitäkin karsisin ehkä vähän.
Kun tuo etupusikko on hoidettu, alkaa akvaariosi näyttää minun silmääni melkoisen hyvältä.
Tuonne taustalle, missä näkyy sauma, voisit hankkia jonkun punertavan kasvin, vaikka jotakin rotalaa. Punarotalaa yms. Myös tuoksuvedensuosikki on nätti kasvi. Jos jättipuska edestä lähtee, eteen/keskialalle voisi hankkia vaikka punaisen tiikerilumpeen.
Suuria puskia kannattaa siirtää vähän kauemmas lasista, ettei näytä liian ahtaalta. Lisäksi tässä hyvä linkki sisustuksesta miettiville:
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... eikkaus%2A
Jaavansammalpuska on melko nätti, mutta sitäkin karsisin ehkä vähän.
Kun tuo etupusikko on hoidettu, alkaa akvaariosi näyttää minun silmääni melkoisen hyvältä.
-
Adrianna
- Elite Member

- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Sievähän se on noikin
! Täytyy myöntää että vähän nk. tasapaksu. Jos reunoilta kasvattaisi kasvit ihan pintaan saakka ja keskelle tekisi "solan"? Eli tuosta keskeltä tuo tuuhea (melalehti?) vähän vasemmalle ikään kuin tuon kannon eteen, ja taaemmas. Keskelle muodostuu sola jonka antamaa kolmiulotteista vaikutelmaa voi korostaa jollakin matalahkolla kasvilla. Mites rönsyävät pienet miekkakasvit, miellyttäisivätkö ne silmää?

2007 AGA Aquascaping Contest antaa varmasti hyviä ideoita, joko olet tutustunut?

2007 AGA Aquascaping Contest antaa varmasti hyviä ideoita, joko olet tutustunut?
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
Aqualung
- Katalysaattori

- Sukupuoli: Mies
Itse ehkä vaihtaisin tuon pohjamateriaalin juurikin siihen "tylsän vaaleaan" bilteman hiekkaan. Tulisi hiukan sellainen Saari Thaimaassa fiilis kun mereltä katsottuna valkea kaunis hiekkaranta ja jylhää viidakkoa taustalla. Ja sietysti tuo sun taustakin sopii hyvin teemaan tummana karstivuorena.
Mun mielestäni se olisi komea.
Tiestysti sitä isoa puskaa poisi ehkä hiukan karsia. Tai jos mahdollista niin siirtää sen isompaan altaaseen kun sääli se on noin komeaa mennä hirveästi typistämäänkään.
Mun mielestäni se olisi komea.
Tiestysti sitä isoa puskaa poisi ehkä hiukan karsia. Tai jos mahdollista niin siirtää sen isompaan altaaseen kun sääli se on noin komeaa mennä hirveästi typistämäänkään.
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa