Mitä teen?

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Ezall
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Mitä teen?

Viesti Kirjoittaja Ezall »

Nyt on käyny sillä tavalla. Ekaa kertaa itselleni. Mun 260l akvaariossa on lehtikalat pariutunee tsen verran, että joku lehtikaloista on muninut Juwelin sisäsuodattimen ritilään. Pariskunta vartio paikkaa kun hail laivaa. En ees tiä kirjoitanko oikeelle palstalle. Mutta mitäsn yt sitten pitäs tehä. Oon suht innoissani ja tolleen, mut hieman neuvoton. Olishan se ihan kiva päästä jakamaan näitä kalojeni ilon siemeniä muille aqua weppiläisille=)).
In the fish tank 14
NinZe
Member
Member

Viesti Kirjoittaja NinZe »

Mun käsityksen mukaan lehtikalat vartioi poikasiaan aika hyvin. Mulla ei oo ikänä ollu lehtikaloja.. Joten viisaammat neuvokoon. :roll:
240L + 180L Miljoonakalojen, ja Platyjen kasvatusta eli niitä voi tiedustella koska vaan.
Ezall
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Joo niin näkyy että akvaariossa on kova kuri nyt. Tuossa aikaisemmassa viestiässä en muistanut sanoa että, akvassani oleilee 9 kirsikkatetraa. 4 loistobarbia, pieni 7 kalan hehkutetra parvi. Sysievä ja kirjomonnis parvi johon kuulluu noin 12 yksilöä....Sen takia tämä listaus, että onko noista kala tovereista kovasti harmia näille munasille
In the fish tank 14
J.A
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja J.A »

Jos annat kudun kuoriutua seura-akvaariossa, niin kun poikaset lähtevät uimaan ne ovat aika helppo suupala esim. tetroille [;)]
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

Kyllähän lehtikalapari suojelee uimaanlähteneitä poikasiaankin, jopa syöttävät niitä, mutta seura-akvaariossa kun on muutakin populaa(ahnaita suita). Lajialtaassa kutu varmasti onnistuisi ja poikasia jäisi henkiin.
Ezall
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Munat on syöty kun ne on kadonnu :cry: *snif*... No ei muuta kuin odotelemaan uutta yritystä
In the fish tank 14
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

Kutevat takuuvarmasti toistekkin, kun kerta alkuun pääsivät. Huomasin omista lehtikaloistani että oppivat jokaisella kerralla "paremmiksi vanhemmiksi". Oli todella mukavaa seurattavaa. :)
J.A
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja J.A »

Pari kutua, niin pian alkaa varmaan homma kulkeen lehtiksillä. :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”