Yksi kysymys kaikille
Valvoja: Moderaattorit
Yksi kysymys kaikille
Ajattelin kysyä teiltä harrastajilta et miks mut mustamaalattiin,mitä vääryyttä olen teidän mielestänne tehny?mielestäni olen aina toiminut sääntöjen mukaan ja ollut kaikille rehellinen.tämän nimimerkin takana on vain minä yksin ei ketään muita,mutta veljeni harrastaa myös tätä ja asustelee ihan tos naapurissa ilman nettiä ja käy aika useesti minun koneella laittamas myös ilmoituksia tänne ja pari kertaa on minulle käynyt niin että olen kirjautunut vahingossa veljeni tunnuksella sisään ja laittanut ilmoituksia,mut en nää siinäkään mitään pahaa.joten olistteko ystävällisiä ja valaisisitte minulle vähän mikä mättää.Jos olen tahattomasti jotain loukannu niin pyydän anteeksi näin yleisesti ja toivon että tuot asian minulle myös tiettäväksi.Kiitos paljon!
Re: Yksi kysymys kaikille
Mitenkäs monta teitä veljeksiä oikein siltä samalta koneelta kirjoittelee? Sinä jättelet ilmoituksia omien sanojen mukaan kahdella nimimerkillä (vahingossa). Veljesi sitten ilmoittaa allekirjoituksessa jo muutenkin, että samalla nimimerkillä kirjoittelee useampi ihminen. Ja sitten kaikki nimimerkit vielä myyvät samaa tavaraa. Ja kaikilla on nuo kieliopit vielä kaupan päälle ihan yhtä metsässä.kaitsu70 kirjoitti:tämän nimimerkin takana on vain minä yksin ei ketään muita,mutta veljeni harrastaa myös tätä ja asustelee ihan tos naapurissa ilman nettiä ja käy aika useesti minun koneella laittamas myös ilmoituksia tänne ja pari kertaa on minulle käynyt niin että olen kirjautunut vahingossa veljeni tunnuksella sisään ja laittanut ilmoituksia,mut en nää siinäkään mitään pahaa.
Olisikohan aika vähän skarpata. Jos nyt jokainen vaikka ihan kiltisti kirjoittelisi omalla nimimerkillään ja myytävistä tuotteista voisi niinikään kiltisti kertoa kunnollisen kuvauksen rehellisesti. Ja sekin olisi tietysi suotavaa, että ihan omissa nimissä myytäisiin niitä tuotteita ettei tarvitse velipoikien myydä samaa tavaraa, kun oma maine on mennyt huonon tuotteen kauppaamisesta.
Kysymys
Hyvä jumase ja kiitos kun vastasit rehellisesti mitä ajattelit,mut ensinäkin en ole myynyt kellekkään sikaa säkissä jokainen on saanut tukia tuotteen ostohetkellä samoin kuin minäkin kun ostin ne täältä huom minäkin olen ne täältä ostanut siinä samoisessa kunnossa,enkä ole kellekkään valehdellut mitään se on sata varma juttu.on se merkillistä kuinka ihminen leimataan yhden ainoan tavaran myymisen perusteella joka sitten myöhemmin on hajonnut,kysymys kuitenkin oli vanhasta tavarasta.vai mistä tässä on kyse?
Kaikki syyttely lähti siitä kun leksu luuli et myyn siltä ostamaa kiveä täällä HUOM luuli sanoin leksulle et on tervetullut katsomaan koska vaan missä se kivet on (on meinaan omassa altaassa kaikkien muittenkin tavaroiden kanssa mitä leksulta tuli et empäs sittenkään valehdellu leksulle et aloitan uudestaa. ihan vaan tiedoksi kaikille.)ihme syyttelyä täällä eikä viittitä ottaa asioista selvää ennenkuin leimataan joku.toivottavasti osasin tuoda asian oikeella tavalla esille.siis vielä sen verran et toi teemu37 on mun veli tuliko selväksi
Kaikki syyttely lähti siitä kun leksu luuli et myyn siltä ostamaa kiveä täällä HUOM luuli sanoin leksulle et on tervetullut katsomaan koska vaan missä se kivet on (on meinaan omassa altaassa kaikkien muittenkin tavaroiden kanssa mitä leksulta tuli et empäs sittenkään valehdellu leksulle et aloitan uudestaa. ihan vaan tiedoksi kaikille.)ihme syyttelyä täällä eikä viittitä ottaa asioista selvää ennenkuin leimataan joku.toivottavasti osasin tuoda asian oikeella tavalla esille.siis vielä sen verran et toi teemu37 on mun veli tuliko selväksi
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: SMAS
- Sukupuoli: Mies
Re: Kysymys
Ei niin että sillä olis jotain väliä mutta kerro nyt samalla kun avauduit että kuka tuo Tapani11 sitten on ?kaitsu70 kirjoitti:vielä sen verran et toi teemu37 on mun veli tuliko selväksi
Niin ja liittyykö tämä alex jotenkin samaan soppaan...?Jorg kirjoitti:Ei niin että sillä olis jotain väliä mutta kerro nyt samalla kun avauduit että kuka tuo Tapani11 sitten on ?kaitsu70 kirjoitti:vielä sen verran et toi teemu37 on mun veli tuliko selväksi
edit: ihan niinku ketään syyttämättä mistään... selvyyden vuoksi vain.
"When you do things right,
people won't be sure you've done anything at all."
Kaitsu79
Hei Kaitsu70,
Tapasi tehdä kauppaa erityisen vanhoilla kivillä eli virheellisen tiedon antaminen ostajille kivien alkuperästä tai niiden laadusta ei ollut asianmukaista toimintaa. Lähetin itse alunperin Teemulle ja Kaitsulle meilia, kun kivien osto kiinnosti. Sitten minulle soittaa ensin Teemu ja myöhemmin Kaitsu, jotka osoittautuvatkin samaksi henkilöksi, joten eihän moinen toiminta luottamusta herätä.
Sen vuoksi mielestäni tamän asian esille nostaminen oli aiheellista. Toisaalta tämä asiahan oli tullut ilmi jo aikaisemmin, jossa minä en ollut edes mukana, joten minähän en tätä asiaa edes päivänvaloon tuonut vaan osallistuin keskusteluun myöhemmin.
Mutta sen voin sanoa, että muuten minulla ei ole mitään sinua vastaan ihmisenä, vaikka tuo tapasi tehdä kivillä kauppaa olikin kyseenalaiasta.
Jatkossa varmaan toimitkin toisin ja rehellisesti, joten minun puolestani jos olet kiinnostunut merivesiharrastaja, niin olet tervetullut harrastuksen pariin ja keskustelemaan aiheista täällä aquawebissä tai käymään kauppaakin.
T: Toni
Tapasi tehdä kauppaa erityisen vanhoilla kivillä eli virheellisen tiedon antaminen ostajille kivien alkuperästä tai niiden laadusta ei ollut asianmukaista toimintaa. Lähetin itse alunperin Teemulle ja Kaitsulle meilia, kun kivien osto kiinnosti. Sitten minulle soittaa ensin Teemu ja myöhemmin Kaitsu, jotka osoittautuvatkin samaksi henkilöksi, joten eihän moinen toiminta luottamusta herätä.
Sen vuoksi mielestäni tamän asian esille nostaminen oli aiheellista. Toisaalta tämä asiahan oli tullut ilmi jo aikaisemmin, jossa minä en ollut edes mukana, joten minähän en tätä asiaa edes päivänvaloon tuonut vaan osallistuin keskusteluun myöhemmin.
Mutta sen voin sanoa, että muuten minulla ei ole mitään sinua vastaan ihmisenä, vaikka tuo tapasi tehdä kivillä kauppaa olikin kyseenalaiasta.
Jatkossa varmaan toimitkin toisin ja rehellisesti, joten minun puolestani jos olet kiinnostunut merivesiharrastaja, niin olet tervetullut harrastuksen pariin ja keskustelemaan aiheista täällä aquawebissä tai käymään kauppaakin.
T: Toni
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Kysymys kuuluukin: miksi ihmeessä veljesi teemu (tai tapani) meni tekemään toisen tunnuksen ja käytti molempia samanaikaisesti?kaitsu70 kirjoitti:Alexia en ikävä kyllä vielä tunne,tapani11 ja teemu37=sama,on laittanut viestiä Sam Saloselle et poistaa nimimerkin tapani11,koska teemu on oikea etunimi.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
Kysymys
sitä teidän pitää kysyä Axelilta,kuka on ja mistä.Vantaa on kuiteski iso kaupunki.Joten älkää taas menkö väärille raiteille.Ei millään pahalla Inia mut jos sä oot pahoittanut mieles minulle niin älä kuiteskaan lietso täällä pahaa verta musta,olen yrittänyt sinun kanssasi sopia asiaa muttei se onnistunut ja pyytäny anteeksikin,mitä siis voin tehä.No en jaksa enää tätä puida ihan sama mitä kukin ajattelee musta itse tiedän kuiteki mikä totuus on.
Ja tähän lisättynä vielä se, että Teemun soittaessa minulle olen todellisuudessa keskustellut kokoaika yhden ja saman henkilön Kaitsu70 kanssa.Sam Salonen kirjoitti:Kysymys kuuluukin: miksi ihmeessä veljesi teemu (tai tapani) meni tekemään toisen tunnuksen ja käytti molempia samanaikaisesti?kaitsu70 kirjoitti:Alexia en ikävä kyllä vielä tunne,tapani11 ja teemu37=sama,on laittanut viestiä Sam Saloselle et poistaa nimimerkin tapani11,koska teemu on oikea etunimi.
Ilmeisesti Kaitsun "veli" Teemu käyttää paria nimimerkkiä samanaikaisesti, mutta sitten kun on aika käyttää puhelinta, niin Kaitsu hoitaa yhteydenotot.

Tuohon en kyllä osaa vielä sanoa mitään,täytyy broidin vastata kunhan tulee töistä.Kysymys kuuluukin: miksi ihmeessä veljesi teemu (tai tapani) meni tekemään toisen tunnuksen ja käytti molempia samanaikaisesti?
Sori... lukihäirö.kaitsu70 kirjoitti:Alexia en ikävä kyllä vielä tunne
Entäs tämä axel sitten??
"When you do things right,