Olin innoissani tuolla takapihalla kalastelemassa matoja fisuilleni. Löysinkin sitten etanoita - ei siis kotiloita vaan semmosia ilman kotia olevia sarvekkaita. Ja heitin pari semmosta fisutankkiin ja papukaijakirjoahvenet oli et JEE ja sit näykkäs pari kertaa tulokkaita ja pthyi. Nooh mä aattelin et ehkä sit noi okamonnit vetelee ne kitaansa, mutta ne on niin flegmaattisia et tuskin ees huomais niitä.
Mut sit ne peijoonit etanat alko liikkuu! Mä olin et voihan kalankakka - eihän ne delaakkaa vedessä. Nyt ne sit varmaan lisääntyy ja syö mun kasvit????!!! Apuaaaah. Vaskajajöra?
Teinkö emämokan luomuruokinnassa?
Valvoja: Moderaattorit
-
Adrianna
- Elite Member

- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Ne kotiloa vailla olevat olevat sarvekkaat etanat puolustautuvat todella pahanmakuisella eritteellä, vrt. leppäkertun "pissa". Miten muuten tuollainen pehmeän löllyvä välipala selviäisi luonnossa tulematta samoin tein syödyksi?
Siirry ennemmin kastamatoihin, hyönteisten toukkiin yms. ruokaan. Periaatteena: jos se osaa piiloutua, se ei maistu pahalta.
Siirry ennemmin kastamatoihin, hyönteisten toukkiin yms. ruokaan. Periaatteena: jos se osaa piiloutua, se ei maistu pahalta.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet