Kalojen luomuruokinta?
Valvoja: Moderaattorit
Kalojen luomuruokinta?
Heh, enpä hauskempaakaan otsikkoa keksinyt. Meinaan meidän pihasta löytyy matoja - voiko matoja antaa kaloille (allekirjotuksessa lukee mun tankin sisältö)? Voiko mitään muuta pihan asutusta syöttää niille? Esim. tuhatjalkaisia? 
-
7330
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Madot ovat aivan mainiota ruokaa okamonneille - syövät niitä kuin spagettia.
Kalasi ovat sen verran isoja, että isoimpia lukuunottamatta madot voi antaa kokonaisina, eikä tarvitse alkaa leikkelemään (matoparat).
Tuhatjalkaiset purevat ja purema lienee lievästi myrkyllinenkin, joten ne kannattaa tappaa ennen kaloille antamista. Itse kyllä pidän niitä sen verran sympaattisina kavereina että olen antanut olla. Sama puremisongelma koskee muurahaisia, tosin ne eivät makunsa vuoksi ole muutenkaan suuremmin kalojen suosiossa. Kaikenlaiset kärpäset ja sääsket maistuvat erinomaisesti sekä toukkina että aikuisina.
Tuhatjalkaiset purevat ja purema lienee lievästi myrkyllinenkin, joten ne kannattaa tappaa ennen kaloille antamista. Itse kyllä pidän niitä sen verran sympaattisina kavereina että olen antanut olla. Sama puremisongelma koskee muurahaisia, tosin ne eivät makunsa vuoksi ole muutenkaan suuremmin kalojen suosiossa. Kaikenlaiset kärpäset ja sääsket maistuvat erinomaisesti sekä toukkina että aikuisina.
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!