Yritin jo toisessa topicissa kysellä apua tähän, mutta joko kukaan ei tiedä vastausta tai sitten ei kiinnitä huomiota... http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=93508
Mutta siis kertauksena: vajaa puoli vuotta vanha Tetratec in1000 plus pitää kamalaa meteliä. Roottorissa epäilen olevan syyn. Olen sitä putsannut, mutta pitääkö jotain osaa kenties rasvata jollain?! Voiko näin lyhyessä ajassa kulua jokin osa? Olenko laittanut jotenkin osat huonosti takaisin?
Vinkkejä siis kaivataan. Meteli on niin kaamea, että otin suodattimen pois (ulkosuodatin saa hoitaa 180 litraisen hommat vähän aikaa yksin..)!
Tetratec sisäsuodatin metelöi, mikä avuksi?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: PAK
Mulla kanssa piti välillä oisko ollu in400 niin julmettua pärinää yhden yön, ettei meinannu voida nukkua samassa huoneessa! Siinä oli ongelmana ilmeisesti hiukan venähtänyt puhdistusväli, sillä sen jälkeen, kun sen putsasin, ongelma poistui..
Vinkkinä, että kun on kyse noinkin tuoreesta vehkeestä, niin kannattaa varmaan poiketa siihen liikkeeseen, mistä sen ostit... Siellä luultavasti tiedettäisiin paremmin roottoreista yms... Koska se ei siis sitä meteliä lopeta, vaikka kuinka hyvin olisi kaikki röörit putsennu?
Vinkkinä, että kun on kyse noinkin tuoreesta vehkeestä, niin kannattaa varmaan poiketa siihen liikkeeseen, mistä sen ostit... Siellä luultavasti tiedettäisiin paremmin roottoreista yms... Koska se ei siis sitä meteliä lopeta, vaikka kuinka hyvin olisi kaikki röörit putsennu?
Kysy ihan mitä haluat, minä vastaan mitä minä haluan..
Niinhän se täytynee tehdä, jos ei omin voimin onnistu. Röörit on putsattu huolella. Pitänee taas yrittää uudelleen. Olen vaan tilannut tuon suodattimen nettikaupasta, joten se palautus ei ole niin simppeliäAmeno kirjoitti: Vinkkinä, että kun on kyse noinkin tuoreesta vehkeestä, niin kannattaa varmaan poiketa siihen liikkeeseen, mistä sen ostit... Siellä luultavasti tiedettäisiin paremmin roottoreista yms... Koska se ei siis sitä meteliä lopeta, vaikka kuinka hyvin olisi kaikki röörit putsennu?