![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Faunatar Seinäjoelle!
Valvoja: Moderaattorit
Isommat myyntitilat tulee mutta, eläimiä ei enää voida ottaa yhtä paljon hoitoon. Näin olen kuullut. Että pienemmät tilat hoitoelukoille tulee.Seraphy kirjoitti:Näköjään on isommat tilatkin tulossa! Ainakin luulen että Faunatar tulee sen urheiluliikkeen paikalle, tiedä sitten. Pitää heti maanantaina mennä käymään, jos olisi jotain tarjouksiakin
Nyyh, sinne metsäänkö se nyt on sitten siirretty -____- Tai no metsään ja metsään, minun mittapuullani kauas kuitenkin. Pitäisi joku päivä sielläkin käydä hiukan kalatarjontaa kyyläämässä.minerva kirjoitti:Seinäjoen Faunatar sijaitsee heinäkuusta alkaen Seinäjoen Citymarketin yhteydessä.
Eli vanhalta paikalta sitäon turha etsiä
Onko seinäjoella näkynyt viimeaikoina marmoritapparakaloja, katinkultamonneja tai keltakääpiöahvenia? Noita kun mielelläni kotiin veisin.
Etsin Vaasa-Seinäjoki akselilta täplämonnisia, katinkultamonneja, marmoritapparakaloja sekä sinineontetroja. Myös kasvit toivottuja. YV:llä tavoittaa.
-
- Junior Member
Kävin tänään seinäjoella faunattaren uusissa tiloissa citymarketissa... Uudet tilat olivat tilavammat. Akvaarioissakin oli uudet suodattimet, muistaakseni edellisissä tiloissa myyntiakvaarioissa oli vain ilmapumput (en ole aivan varma). Monet akvaariot olivat vielä tyhjinä kaloista... Ainakin kultakaloja siellä oli, luulen ainakin että olivat kultakaloja, en ole aivan varma kun itselläni ei ole ollut kultakaloja. Jotain tetrojakin löytyi ja pieni kasviakvaario. Suodattimia ja vesiarvotestejä, juurakkoja löytyi. Minä ostin sieltä juurakon, seepiansuomuja (akaattikotiloille), pohjatabuja ja melalehden.
Akvaariot 98l,47l,26l.
-
- Junior Member
Mites on, kuulin että uudessa Faunattaressa ei olee enään muuta kuin kaloja ja matelijoita, mutta ei karvaisia taikka sulkaisia eläimiä. Pitääkö paikkansa? Käsitin myös, että vanha Faunatar olisi edelleen siinä keskustassa Huvikummun vieressä?
Mites nyt citymarketin Faunatar, onko millainen kalavalikoima ja missä kunnossa? entäpä se takuu, kestääkö edelleen vain kotiinkuljetuksen ajan? <-- Tarkoitus tulla parin viikon sisällä S.joelle ostoksille ja samallahan pitää kalakaupatkin kiertää![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mites nyt citymarketin Faunatar, onko millainen kalavalikoima ja missä kunnossa? entäpä se takuu, kestääkö edelleen vain kotiinkuljetuksen ajan? <-- Tarkoitus tulla parin viikon sisällä S.joelle ostoksille ja samallahan pitää kalakaupatkin kiertää
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kyllä siellä se erillinen eläinhuone on samalla lailla kun vanhassakin liikkeessä.
Sattaahaan siellä huvikummun vieressä olla vielä faunattaren tarrat laseissa, mutta kyllä se siitä Citymarkettiin on siirtynyt.
Tuosta takuusta en osaa sanoa mitään kun ei tähän mennessä ole ollut kaloista valitettavaa.
Kalavalikoimat saattaa olla tällä hetkellä joka paikassa vähän köyhät, kun tietääkseni myös tukkurit pitävät heinäkuussa lomaa.
Sattaahaan siellä huvikummun vieressä olla vielä faunattaren tarrat laseissa, mutta kyllä se siitä Citymarkettiin on siirtynyt.
Tuosta takuusta en osaa sanoa mitään kun ei tähän mennessä ole ollut kaloista valitettavaa.

Kalavalikoimat saattaa olla tällä hetkellä joka paikassa vähän köyhät, kun tietääkseni myös tukkurit pitävät heinäkuussa lomaa.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Kalavalikoima ei todella mikään kovin suuri alkuviikosta ollut mutta eiköhän se siitä kasva kun lomakuukaudet ja muuttokiireet yms ovat ohi.
Uusi liike tosi siisti ja käytännöllinen ja altaat hyvässä kunnossa
Harmittaa kun oma matka sinne piteni muutaman kilometrin mutta en vaihtaisi muuhun liikkeeseen
Uusi liike tosi siisti ja käytännöllinen ja altaat hyvässä kunnossa

Harmittaa kun oma matka sinne piteni muutaman kilometrin mutta en vaihtaisi muuhun liikkeeseen

-Aivot ovat ihmeellinen elin. Ne alkavat toimia kun nouset aamulla eivätkä lakkaa ennen kuin pääset työpaikalle..-
Uus suodatin pitäs hankkia, ja ilmeisesti Seinäjoelta sitä lähdettäis sitä hakemaan, keskisen kalajuttuun kun ei kuulemma saa eheimiä tilaamallakaan..
Ilmeisesti siis kannattais käydä Faunattaressa? Ainakin oon saanu sellasen käsityksen että ois asiantunteva liike..
Tietääkö joku oisko Faunattaressa eheimin ulkosoudattimia, jotain 166litraseen sopivaa? Ja tietääkö Faunattaren myyjät suodattimista niin paljon että niiltä uskaltaa ostaa? Itellä kun ei oo mitään kokemusta eheimin suodattimista, joten olen aika hukassa.. 

Ilmeisesti siis kannattais käydä Faunattaressa? Ainakin oon saanu sellasen käsityksen että ois asiantunteva liike..

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
Seinäjoen Faunattaren valikoimista en osaa sanoa, mutta kannattaa katsoa myös tosiaan vaikka akvaarioon.fi:n ulkosuodatinvalikoimat. On nopea, luotettava ja edullinenkin nettikauppa, josta löytyy myös paljon lisä- ja varaosia Eheimiin. Ja netistä sitten vaan tosiaan katselemaan lisää tietoja itseä kiinnostavasta masiinasta ennen tilaamista.Pörri kirjoitti:Uus suodatin pitäs hankkia, ja ilmeisesti Seinäjoelta sitä lähdettäis sitä hakemaan
Loppujen lopuksi aika harvasta akvaariokaupasta löytyy kovinkaan kattavaa ulkosuodatinvalikoimaa heti hyllystä, ja vielä harvenee jos jotain tiettyä merkkiä etsii.
528 l: Corydoras sterbai, L-134, Liosomadoras oncinus, Platydoras costatus, Megalechis thoracata, Moenkhausia pittieri
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei