Olen uusi akvaharrastaja olen ostanut useita todella kauniita kirjavia huntupyrstöjä, joiden ruho on jännän kolmiomallinen, akvaariooni joka on 240 Juwel. Hoidan akvaariota säännöllisesti testaan veden nitraattipitoisuudet ymymym Tropicalin 5 in 1 testillä ja teen tarvittavat korjaukset jotta vesi paranee jos tarvetta... Safe start...Easy Life...
vedessä on kalkkipitoinen hiekka...happea lisätty Hydorin voimalla ja akvaariota pidän viileänä.
Kirjavat huntuprstöt ovat olleet meillä muutaman kuukauden ja usea
silmänilo, kaunis kala on jo kuollut...
Ongelmia tuo näiden ruokintako?... ja se että usea kala on kuollut ensin taisteltuaan ylösalaisin ja kuperkeikka liikkein...Molly Bright ja päivän paasto oli ensiapuna akvaliikkeen neuvoja. Silti en ole saanut yhtään pelastettua.
Akvaliikkeestä ja kerrottiin että juuri näiden kolmiomallisten huntupyrtöjen kanssa on vaativaa harrastaa... juuri näiden ongelmien kanssa.
Olen ruokkinut kaloja ensiksi Nutrin Goldwater Granulesilla.. jopa siten
että murskasin ruuan ekaksi pienemmäksi hotkiville herkkusuilles... siirryin Tropical Goldfish Coloriin... silti nämä kauniit hoidokkimme eivät oikein tunnu selviävän..
olen ostanut jo kolme uutta ja taas yksi tekee epätoivoista uintiyritystä maha pystyssä ilmaa täynnä.
Mitä teen väärin???... ruokako on väärää vai miksi suolisto tukkeutuu ja ilmaantuu ( vai miten se nyt sanotaan oikeaoppisesti)???
Lämmin kiitos avustanne