Ja nyt on hienoja helmirihman poikasia kasvamassa -tulevat myyntikokoisiksi varmaan kuukauden päästä
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
 Ei itse asiassa ole tainnut olla koko millejä. Tätä topiccia lukiessani hoksasin, että koko "huikean" akvaristin urani aikana en ole koskaan tarkoituksella viljellyt mitään kalaa
  Ei itse asiassa ole tainnut olla koko millejä. Tätä topiccia lukiessani hoksasin, että koko "huikean" akvaristin urani aikana en ole koskaan tarkoituksella viljellyt mitään kalaa  ![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif) Varmaan pitäisi alkaa sitäkin koittamaan, saisi vähän uutta potkua tähän touhuun.
 Varmaan pitäisi alkaa sitäkin koittamaan, saisi vähän uutta potkua tähän touhuun.  No, uutta yritystä sitten kehiin vaan. Vaikka eihän ne enää varmaan halua kutea kun sitä oikein odotan...
 No, uutta yritystä sitten kehiin vaan. Vaikka eihän ne enää varmaan halua kutea kun sitä oikein odotan...

Pari pikkutirriäistä näkyy olevan taas kasvamassa..
  Pari pikkutirriäistä näkyy olevan taas kasvamassa..

Päivitystä:Mimos kirjoitti:Tällä hetkellä ainoastaan.
-seeprakala 60 kpl
Tulossa ihan lähiaikoina luultavasti
-avainkirjoahven
-hunajarihmakala
 kutu lähellä vai pelkkää harjoittelua?
 kutu lähellä vai pelkkää harjoittelua?
2004 vuoden jälkeen on tapahtunut ja listaan voidaan lisätä:millia kirjoitti:
- Miljoonakala
Pilkkuseeprakala
Kardinaalikala
Taistelukala
Täplämonninen
Helomonninen
Korurihmakala
Kääpiörihmakala
Kirsikkabarbi
Katinkultamonni
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Asiaa auttaisi jos hakisit tietoa itse.MIVI kirjoitti:Yllätys, yllätys olen onnistunut miljoonakaloissa ja kuparitetrat kutee nyt, sää nähä mitä kudulle tapahtuu, kun kukaan ei kerro ohjeita

Päivitystä: poikasilla ikää ~7 viikkoa ja mittaakin jo ihan kivasti.7330 kirjoitti:Omalle listalleni lisään tässä paratiisikalan, niiden vajaan viikon vanhoja poikasia on nyt poikasaltaassa kymmenkunta.
 Elossa seitsemän alkujaan noin kymmenestä poikasesta, aika hyvä prosentti mielestäni. Paratiisit ovat kyllä kokeilemistani kaloista poikasina hyvinkin kestävimpiä.
 Elossa seitsemän alkujaan noin kymmenestä poikasesta, aika hyvä prosentti mielestäni. Paratiisit ovat kyllä kokeilemistani kaloista poikasina hyvinkin kestävimpiä.