Tähän ei ookaan tullu vielä listattua, joten ainakin nämä:
henene
Pesusieni80
Timbba
Haisuliini
santtu
artturi
kijutu
sani
Miikku
misbelief
string81
Tiina_
Osa äskettäin ja osa aiemmin, kiitos kaikille ja pahoittelut sinulle, jonka mahdollisesti unohdin tästä...
Haluan kiittää Saikkulia siitä, että tarjosi lahjoitettavana olleille omenakotiloille hyvän kodin ja että pystyi ottamaan vastaan määrältään kokonaisen armeijan . Kiitos myös muille, joiden kanssa olen tehnyt kauppoja.
Tehtiin SeijaKKoon kanssa kaupat 1700-luvun malliin(vaihtokauppa meininki). Mie annoin kuplakoneen ja hää tikku monnit.. Mahtavaa kaupankäyntiä ja euroakaan ei näkynyt mailla ei halmeilla
"Eiku rytkyjä."
(Seppo Rädyn vastaus lentokentällä Ylen haastattelijan kysymykseen "Onko laukku nyt täynnä kisamieltä?" ennen Atlantan kesäolympialaisia 1996) http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=20066
Taavetti kirjoitti:Haluan kiittää Saikkulia siitä, että tarjosi lahjoitettavana olleille omenakotiloille hyvän kodin ja että pystyi ottamaan vastaan määrältään kokonaisen armeijan . Kiitos myös muille, joiden kanssa olen tehnyt kauppoja.
Ruu, komeat kasvit sain häneltä ja leväbarbini sai komean kodin hänen luotaan.
Peltsi 92, Omppukotilot jäätyi ja liiskaantui matkalla . Hän otti itse ilmojen lauhtuessa yhteyttä ja lähetti uudet samoilla postikuluillakin. Hieno piirre nuoressa miehessä!
mirkka on viimeisin kauppakumppanini ja hinta-laatusuhde "lätäkkömallin" altaalla oli ihan kohdallaan.
Lisäksi yhteydenotto kaupan sopimisen ja altaan noudon välisenä aikana pelitti moitteettomasti.
SeijaKK kirjoitti:mirkka on viimeisin kauppakumppanini ja hinta-laatusuhde "lätäkkömallin" altaalla oli ihan kohdallaan.
Lisäksi yhteydenotto kaupan sopimisen ja altaan noudon välisenä aikana pelitti moitteettomasti.
Se olit siis sinä ryökäle joka veit tuon nenäni edestä
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
SeijaKK kirjoitti:mirkka on viimeisin kauppakumppanini ja hinta-laatusuhde "lätäkkömallin" altaalla oli ihan kohdallaan.
Se olit siis sinä ryökäle joka veit tuon nenäni edestä
Sorry, vain nopeat elävät
Lohduttaudu sillä että kantaessamme sitä sisälle taloon minä nitkautin selkäni ja mieheni lapansa. Ihan kuin emme olisi koskaan yhtäkään allasta aikaisemmin kanniskelleet...
Tulin tänne itsekin juuri kirjoittamaan samanlaista viestiä kuin korudonna. Kiitos kaikille joitten kanssa olen kauppaa tehnyt taas tänäkin vuonna, porukka on hyvin rehtiä ja reipasta (ja myös ymmärtäväistä silloin kun itselleni on tullut viivytyksiä). Olette kaikki aivan mahtavia!
Aivan turkasen mahtavia kasveja, onneksi laitoin (tahallisesti kyllä) tililleen muutaman rahan enemmän kuin mitä hän noista pyysi. Olisi muuten tosi noloa olla kasvien vastaanottajana tässä tapauksessa kun nytkin vähän on "ryöstäjän olo"...
Olen tehnyt kauppaa sekä täällä A-W:ssä että huuto.netissä ja aina on onnistunut yli odotusten. Kaikille halukkaille ja haluttomille olen suositellut lämpimästi. Kiitos kaikille kauppakumppaneille ja tapaillaan taas! .