Liikaa piikkisilmiä?
Valvoja: Moderaattorit
Liikaa piikkisilmiä?
Hyvää iltaa, mulla on tuossa jo hetken ollut 400 litraisessa akvaariossa (150*50*60) piikkisilmiä reilu määrä, yhteensä 27 kappaletta. Niiden lisäksi pohjalla vilistää 12 kääpiönuoliaista.
Ei tuolla mun mielestä ahtaalta näytä ja hyvä jos muutaman noista näkee kerrallaan, mutta pakko oil tulla tarkistamaan kun mulle huomautettiin että on liian iso määrä. Kukaan muu ei tuosta ole mulle kyllä ennen huomauttanut, mutta kysytäänpä nyt sitten täältäkin mielipidettä...
Ei tuolla mun mielestä ahtaalta näytä ja hyvä jos muutaman noista näkee kerrallaan, mutta pakko oil tulla tarkistamaan kun mulle huomautettiin että on liian iso määrä. Kukaan muu ei tuosta ole mulle kyllä ennen huomauttanut, mutta kysytäänpä nyt sitten täältäkin mielipidettä...
-
Adrianna
- Elite Member

- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Nerdbar:lla oli aikanaan noin 800 l altaassaan vähän reilut 90 piikkisilmää. Viihtyivät ja lisääntyivät aika mukavasti. Joten en menisi sanomaan että sulla niitä liikaa olisi
.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
pikku-tatti
- Senior Member

- Akvaarioseurat: tas
-
kirjoplaty
- Advanced Member

- Viesti:
Eihän niitä enää altaaseenlaskemisen jälkeen voikaan laskea, tai no voi sitä yrittää, mutta hankalaksi menee.
Ne kun eivät meinaa paikallaan pysyä edes sitä hetkeä, että saisi jopa lajin määritettyä (jos on tarvetta)...
Pehmokalojen kotisivu: https://sites.google.com/site/pehmokala/