Anteeks niille ketkä vastailee, että kirjoitan koko ajan typeriä kysymyksiäni! Mutta kuitenkin:
Kun nyt TULI selväksi ettei kannata Paletteja Töyhtöjen kanssa sijoittaa, niin ajattelin, että meneekö sitten koiras Töyhtön ja parin naaraan kanssa Perhoskirjo pariskunta (tai joku muu affena)?
*pahoillaan edellisiin kysymyksiini vastanneille*
Kiitos:)
nuorempana katsoo ihmistä ja etsii puolisoa - vanhempana katsoo puolisoa ja etsii ihmistä.
Kaikki täällä vastailevat ihmiset tekevät sen vapaaehtoisesti. Käsittääkseni täällä ei ole 24/7 päivystystä, jossa joku vastailisi viesteihin. Luultavasti nyt ei paikalla ole ihmistä joka osaisi tai haluaisi auttaa sinua. On lauantai ilta kello n. puoli 11, ihmisillä saattaa olla muutakin elämää kuin AW... Korjatkaa joku jos olen väärässä? Kun joku asiantunteva, kiinnostunut ihminen näkee viestisi, hän saattaa vastata... Valitettavasti aina ei voi auttaa! Kärsivällisyys maan perii!
kami82 kirjoitti:Kaikki täällä vastailevat ihmiset tekevät sen vapaaehtoisesti. Käsittääkseni täällä ei ole 24/7 päivystystä, jossa joku vastailisi viesteihin. Luultavasti nyt ei paikalla ole ihmistä joka osaisi tai haluaisi auttaa sinua. On lauantai ilta kello n. puoli 11, ihmisillä saattaa olla muutakin elämää kuin AW... Korjatkaa joku jos olen väärässä? Kun joku asiantunteva, kiinnostunut ihminen näkee viestisi, hän saattaa vastata... Valitettavasti aina ei voi auttaa! Kärsivällisyys maan perii!
Valitettavasti totta.
En kyllä mikään kirjoahven expertti ole mutta kyllä olen omistanut ja omistan kirjoahvenia ja kokemani peruusteella en laittaisi samaan akvaan. Perhoskirjo kun on aika reviiritietoinen. joskus pidin lippukirjoa ja perhosta yhdesssä ja yhteiselo onnistui koska lippu eleli enemmän keskivedessä ja pinnalla mutta punakirjojen kanssa kävi niin että tunnetusti kova punakirjo ja pienikokoinen äkäpussi ottivat yhteen niin koko ratkaisi ja perhoset muuttivat pois. Mutta kyllä punakirjotkin saivat haavoja ja muita vahinkoja, henkisistä puhumattakaan.
Monnisfriikki!! 250l
Sekä hölmö koiramme
Get a life or die tryin
Minä laittaisin kuitenkin mieluummin ruostekirjoahvenia ja noita töyhtökääpiöahvenia samaan altaaseen. Perhosissa on niin laidasta laitaan noita eläjiä.
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
JukkaV kirjoitti:Minä laittaisin kuitenkin mieluummin ruostekirjoahvenia ja noita töyhtökääpiöahvenia samaan altaaseen. Perhosissa on niin laidasta laitaan noita eläjiä.
Voisi onnistua. Ruostehan on lähisukusa lippukirjolle.
Tiedätkös jukkav mistä noita ruosteita löytyy. Pitkään etsiny oon...
Monnisfriikki!! 250l
Sekä hölmö koiramme
Get a life or die tryin
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
ja tämä yhtä turha viesti, mut miksi ihmeessä edes vastaatte (alkupään vietit) jos ette anna vastausta kysymykseen?? Mut ihan oikeesti, jos kysytään jotain ois kiva että saadaan vastaus ITSE kysymykseen
ellmarj@luukku.com
Tiekkö mitä. norsut osaa lentää.. Jos et tiedä mä voin näyttää sulle.
kami82 kirjoitti:Kaikki täällä vastailevat ihmiset tekevät sen vapaaehtoisesti. Käsittääkseni täällä ei ole 24/7 päivystystä, jossa joku vastailisi viesteihin. Luultavasti nyt ei paikalla ole ihmistä joka osaisi tai haluaisi auttaa sinua. On lauantai ilta kello n. puoli 11, ihmisillä saattaa olla muutakin elämää kuin AW... Korjatkaa joku jos olen väärässä? Kun joku asiantunteva, kiinnostunut ihminen näkee viestisi, hän saattaa vastata... Valitettavasti aina ei voi auttaa! Kärsivällisyys maan perii!
Valitettavasti totta.
En kyllä mikään kirjoahven expertti ole mutta kyllä olen omistanut ja omistan kirjoahvenia ja kokemani peruusteella en laittaisi samaan akvaan. Perhoskirjo kun on aika reviiritietoinen. joskus pidin lippukirjoa ja perhosta yhdesssä ja yhteiselo onnistui koska lippu eleli enemmän keskivedessä ja pinnalla mutta punakirjojen kanssa kävi niin että tunnetusti kova punakirjo ja pienikokoinen äkäpussi ottivat yhteen niin koko ratkaisi ja perhoset muuttivat pois. Mutta kyllä punakirjotkin saivat haavoja ja muita vahinkoja, henkisistä puhumattakaan.
Siinä lukee vastaus
JukkaV kirjoitti:Minä laittaisin kuitenkin mieluummin ruostekirjoahvenia ja noita töyhtökääpiöahvenia samaan altaaseen. Perhosissa on niin laidasta laitaan noita eläjiä.
Sekä siinä
ellmarj kirjoitti:ja tämä yhtä turha viesti, mut miksi ihmeessä edes vastaatte (alkupään vietit) jos ette anna vastausta kysymykseen?? Mut ihan oikeesti, jos kysytään jotain ois kiva että saadaan vastaus ITSE kysymykseen
Jos ymmärsin asiasi oikein
Yhdistetty viestejä -ylläpito
Monnisfriikki!! 250l
Sekä hölmö koiramme
Get a life or die tryin
Tätä kans tarkoitin että aihe on x mut vastauksia tulee y.. Eli lähetetään ihan turhaa viestiä (jota siis tämä munki viesti on) joka ei tuo mitään uutta infoa asiaan. Ja lisäksi se Noel, että laitat lainaukset moneen eri viestiin (yksikin riittäisi).
ellmarj@luukku.com
Tiekkö mitä. norsut osaa lentää.. Jos et tiedä mä voin näyttää sulle.
Mun mielestä on kyllä täysin aiheellista sanoa asiasta, jos samasta aiheesta aloitetaan ties kuinka monta ketjua. Vaikka ei varsinaiseen aiheeseen vastaisikaan.
Serene and silent sky,
Rays of moon are dancing with the tide,
A perfect sight, a world devine -J.Liimatainen/Sonata Arctica-