Kysyttävää Nominal Actizoo -loisteputkesta
Valvoja: Moderaattorit
Kysyttävää Nominal Actizoo -loisteputkesta
Ostin ko. loisteputken ja nyt olen ihmeissäni, kun kyseisessä loisteputkessa on sytytin mukana, minkä takia ja onko se pakko vaihtaa, vaikka valaisimen sytytinasiat näyttäisivät olevan reilassa? Kyseessä on Giant-valaisin, jossa on kaksi loisteputkea. Ja jos se sytytin jostain syystä pitää vaihtaa, niin mistähän sellainen mahtaa löytyä ko. valaisimessa?
"Miksipä tehdä jotain helposti sillä sehän se vasta tylsää olisi."
-Kaaka81
-Kaaka81
Kiitos vastauksesta. Mä sitten vaihdoin sytyttimenkin samaan syssyyn, mutta säästin vanhankin hätävaraksi.
Ei voi muuta sanoa, että kyllä mä suolaisen hinnan tuosta putkesta maksoin. Koitin katsoa eri tavarataloista mm. Olarin ja Omenan Prismasta ja Sittarista, mutta en löytänyt mistään niistä aiemmin suosimaani Philipsin Aquarellea. Tuosta lampusta nyt kovasti sanotaan, että sen pitäisi ehkäistä levän kasvua. Kyllä sietääkin tuohon hintaan, totisesti.
Ei voi muuta sanoa, että kyllä mä suolaisen hinnan tuosta putkesta maksoin. Koitin katsoa eri tavarataloista mm. Olarin ja Omenan Prismasta ja Sittarista, mutta en löytänyt mistään niistä aiemmin suosimaani Philipsin Aquarellea. Tuosta lampusta nyt kovasti sanotaan, että sen pitäisi ehkäistä levän kasvua. Kyllä sietääkin tuohon hintaan, totisesti.
"Miksipä tehdä jotain helposti sillä sehän se vasta tylsää olisi."
-Kaaka81
-Kaaka81