Näin meidän partis syö kurkkua
Valvoja: Moderaattorit
-
aquamarina
- Advanced Member

-
aquamarina
- Advanced Member

-
miljoonakala84
- Elite Member

-
Chisantha
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
miljoonakala84 kirjoitti:Mie oon antanu partiksille tuoreruokaa joka päivä ja lisäks pohjatabuja.
Kannattaa olla tarkka sen kurkun kanssa kuinka paljon antaa, koska jos sitä jää syömättä akvaarioon niin suodatin on nopeasti tukossa ja vesi pilalla samaten.
Kyllä ne ainakin meillä vajoaa hetken päästä itsestään pohjaan.kuinka te saatte ne herneet pysymään pohjassa?
-
staffisti
- Junior Member

- Viesti:
Syökö monet muut monnit esim kurkkua?
Mä en ole edes koskaan tajunnut antaa mitään kurkkua noille mun kaloille
Altaassa yksi partis ja kaski ruskeaa ripsimonnia, söisköhän noi riparitkin? Ainakin kasvit maistuu
Paljos sitä kurkkua kannattaisi yhdelle partikselle tuonne altaaseen laittaa? Ja kauanko sitä siellä pidetään? Sorry, jos oli nyt tyhmät kysymykset

Mä en ole edes koskaan tajunnut antaa mitään kurkkua noille mun kaloille
Altaassa yksi partis ja kaski ruskeaa ripsimonnia, söisköhän noi riparitkin? Ainakin kasvit maistuu
Paljos sitä kurkkua kannattaisi yhdelle partikselle tuonne altaaseen laittaa? Ja kauanko sitä siellä pidetään? Sorry, jos oli nyt tyhmät kysymykset
-
Chisantha
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
No minä kokeilisin ensin vaikka noin sentin paksuisella pikkusiivulla... Yleensä teen niin, että illalla annan ja jos jotain jää syömättä niin nostan seuraavana päivänä altaasta pois.
Mutta nykyisessä altaassa (punasilmäpleko, salamanteripleko, 2x sampimonni ja otot) ei puoliksi halkaistusta viiden sentin kurkun palasta jää oikeastaan mitään jäljelle seuraavaan päivään, varsinkin kun yleensä kuorin kurkun.
-
Viola
- Advanced Member

- Viesti:
Kurkku höttööntyy nopeasti. Ite annan kesäkurpitsaa, kesällä ite kasvatettua ja talvella kaupan kamaa. Mulla on semmonen 3-vuotias, 12-senttinen ukkomonni. Sille laitan kesäkurpitsanpuolikkaasta semmosen 5-sentin pätkän rautanaulaan...se syö tuommosen palan 3:ssa vuorokaudessa. Kyllä siellä monnisetkin sitä imppaa mutta lähinnä partis...
Kaupasta ostan aina pienimmän kesäkurpitsan ja siitä siitten palanpuolikas rautanaulaan..jos loppu killuu suodattimen sisääntuloaukossa, niin otan pois ja seuraavana päivänä sitten uutta kehiin...
Yhden päivän voi pitää taukoa että partis sillävälin imuttaa piilevää...
Kaupasta ostan aina pienimmän kesäkurpitsan ja siitä siitten palanpuolikas rautanaulaan..jos loppu killuu suodattimen sisääntuloaukossa, niin otan pois ja seuraavana päivänä sitten uutta kehiin...
Yhden päivän voi pitää taukoa että partis sillävälin imuttaa piilevää...
Viola & eläintarhantynkä