Hyvänä kakkosena näköjään on nuo alkuaikojen miljoonakalat jotka ovat vaihtuneet hohtomiljoonakaloiksi ja sitä myötä nousseet arvoon arvaamattomaan (sellaisia parisenttisiä sinttejä saadakseni lähdin varta vasten tekemään Rauma-Tampere-Rauma reissun) sekä sinineontetrat, joista en voisi luopua koska ovat väriloistossaan kaunein parvikala jonka itse olen nähnyt.
Pakko-olla kala
Valvoja: Moderaattorit
-
Pallokala
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Pallokalat...
Niitä on ollut 10-11v harrastuksen aikana noin 7 viime vuoden ajan, lajista riippumatta jotain on oltava niin kauan kuin altaissa on vettä.
Hyvänä kakkosena näköjään on nuo alkuaikojen miljoonakalat jotka ovat vaihtuneet hohtomiljoonakaloiksi ja sitä myötä nousseet arvoon arvaamattomaan (sellaisia parisenttisiä sinttejä saadakseni lähdin varta vasten tekemään Rauma-Tampere-Rauma reissun) sekä sinineontetrat, joista en voisi luopua koska ovat väriloistossaan kaunein parvikala jonka itse olen nähnyt.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
-
-Tassu-
- Senior Member

- Akvaarioseurat: Labyrinttiyhdistys, Lapin Akvaristit
Olen myös labyrinttikalojen kannattaja! Jo 20 vuotta on aina jossain altaassa uinut joku taisto tai rihmakala. Tällä hetkellä niitä taitaa olla kaikissa seitsemässä käynnissä olevassa kala-altaassa.. Jopa "Etelä-Amerikka-akvaarioon" on eksynyt kasvamaan muutama taistelukalan poikanen
Tosin myös partis ja joku tetraparvi ovat aina kuuluneet kalustoon, mutta niistä voisin jopa kuvitella jonain päivänä luopuvani. Labyrinttikaloista en!
Tosin myös partis ja joku tetraparvi ovat aina kuuluneet kalustoon, mutta niistä voisin jopa kuvitella jonain päivänä luopuvani. Labyrinttikaloista en!
Koira, käärmeitä, liskoja, hiiriä, sirkkoja, kaloja, rapuja, kotiloita, sekä pari poroa. "Milloin alatte periä tänne pääsymaksua?" kysyi lapsen kaveri meillä käydessään..
-
tanjahot
- Junior Member

- Akvaarioseurat: OAS
- Sukupuoli: Nainen
Monnisia ja lisää monnisia
Monnisia on pakko olla, ovat niin lutusia. Altaista löytyy täplää, kuparia, rusoa ja kultapiikkiä.