otot.

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Höpötys
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Höpötys »

Ottojen tilalle voisit harkita myös pilkku- tai helmi-imunuoliaisia 6 kpl, tehokkaita levien syöjiä!

Nuo suklaarihmakalatkin ovat kuulemma aika herkkiä huonolle vedelle, joten niiden voi käydä kalpaten, jos saat vaihtaa vettä vain 30%/vko.

Sinuna vaatisin kyllä vanhemmilta kunnollisen selityksen perusteluineen tuolle vedenvaihtotahdille! On se kumma jos ei saa vaihtaa vettä kaloille (kai vanhempasikin tuulettavat/käyttävät ilmastoinitia?) kun vielä tarjoutuisi sen maksamaan ihan itse 8O
aquarium_girl_92
Junior Member
Junior Member

nuoliaiset

Viesti Kirjoittaja aquarium_girl_92 »

luulin, että ne nuoliaiset pitävät viileämmästä vedestä..vai?
tällä hetkellä vaihdan n.40% vedestä joka viikko, mutta joskus on kyllä tullut vaihdettua se 30%:ttiakin. aikas hyvin ovat suklaat minulla menestyneet.
mutta teempä sen, että näytän tämän ketjun mudelle :D
kyllä akvaario on ihana harrastus <3
kerry74
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja kerry74 »

Kysyit tuosta heijastiasiasta. Mulla on ihan teipillä liimattu foliopaperia loisteputkien taakse. Olen siis koko kotelon sisäpuolen päällystänyt foliolla. Se käy erittäin halvasta heijastimesta, mutta silti lisätehon huomaa selvästi!
Juwel Vision 260L seurala, 2 kiinanharjakoiraa.
eliinaa_
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja eliinaa_ »

Nyt en oikein ymmärrä, mikä tässä on vanhempiesi pointti. :| No, tuleehan se tietenkin sitten kalliimmaksi ostella kaiken maailman levänpoisto aineita ja uusia kaloja ym.. :) Mutta eivätkö he halua, että hoidat lemmikkisi kunnialla? :?
aquarium_girl_92
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja aquarium_girl_92 »

niimpä... mutta näytän tämän ketjun perjantaina tai lauantaina, niin katsotaan, mitä tulee... mutta jos ei onnistu, raahaan vaikka joka viikko vettä 3 ämpäriä kummitädin luota!!!!!!!! eli en aio tyytyä 10% kuukaudessa! kiitos siitä heijastinasiasta! :D täytyypä laittaa!
kyllä akvaario on ihana harrastus <3
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”