Ferplast kit co2 energy classic -setti ja 209L akvaario

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jafuli
Starting Member
Starting Member

Ferplast kit co2 energy classic -setti ja 209L akvaario

Viesti Kirjoittaja Jafuli »

Aloinpahan tässä vaan miettiä, kun paljon on kuullut juttua liiasta hiilidioksidista jne, että pitääköhän tämän yhdistelmän kanssa olla kuinka varovainen?

Ostin nimittäin meidän kypsyttämisen aloittamista odottelevaan 209L akvaarioon Ferplastin kit CO2 energy classic -systeemin, joka paketin mukaan on tarkoitettu alle 150L -akvaarioon. Voikohan tuo systeemi nyt sitten puskea niin paljon hiilidioksidia, että tarvis olla huolissaan? Pitäisikö mun laittaa levitin kiinni samaan ajastimeen kuin valaisimet, eli kytkeä systeemi pois päältä yöksi? Ja jos teen näin niin mihin se hiilidioksidi sitten menee? Räjähtääkö pullo?

Nyt tarvis jonkun vääntää rautalangasta... [:I]

Vastauksista kiitollisena, Aloitteleva akvaariosähläri
Anna-Marjatta
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Ferplast kit co2 energy classic -setti ja 209L akvaario

Viesti Kirjoittaja Anna-Marjatta »

Jafuli kirjoitti:Ostin nimittäin meidän kypsyttämisen aloittamista odottelevaan 209L akvaarioon Ferplastin kit CO2 energy classic -systeemin, joka paketin mukaan on tarkoitettu alle 150L -akvaarioon. Voikohan tuo systeemi nyt sitten puskea niin paljon hiilidioksidia, että tarvis olla huolissaan? Pitäisikö mun laittaa levitin kiinni samaan ajastimeen kuin valaisimet, eli kytkeä systeemi pois päältä yöksi? Ja jos teen näin niin mihin se hiilidioksidi sitten menee? Räjähtääkö pullo?

Vastauksista kiitollisena, Aloitteleva akvaariosähläri
Minä en usko se puskisi liikaa hiilidioksia altaaseen.
Tuohon kahteen vikaan kysymykseen vastaisin että levittimestä kuuluu plums plums.. ja pullo ei räjähdä. Turha sitä on kytkeä pois päältä siis levitintä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”