kiekkoja suoraan ulkomailta

Kiekkokalojen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Lunni
Member
Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

kiekkoja suoraan ulkomailta

Viesti Kirjoittaja Lunni »

Niin, onko joku itse tilannut/hakenut kiekkoja rajojen ulkopuolelta, siis ilman kauppiaan välikättä?
jouniv
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja jouniv »

Tällaista on tapahtunut. Silloin kantaa itse riskin ja vähän tavallista parempi valmius pitää olla hoitamaan jutun eri vaiheet. Mahdollista, kyllä, mutta vain harvoin edes taloudellista. Nykyään yhä vaikeampaa kun käsimatkatavaroissa ei onnistu. Rahtina kallista pienissä erissä.
Lunni
Member
Member
Viesti:

Taloudellista kiekkojen pitäminen ei missään vaiheessa olekaan ja ainkin minä olen sen verran hurahtanut että en joka senttiä uskalla laskeakaan.... :roll:
Mutta, mutta mistä voisi alkaa jos meitä halukkaita kimppaan tulisi mukaan muitakin?
karihe
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja karihe »

Miksi pitää tilata ulkomailta kun käynti pääkaupunkiseudulla Akvaario Kurjessa ajaisi saman asian ja riski kuoleisiin kaloihin olisi poissa. 8O
Altaat 530L+300L+250L+250L+180L+128L
Lunni
Member
Member
Viesti:

No saahan, saahan sieltä kaloja mutta mulla ainakin on käsitys että suomeen tulee vain murto-osa siitä väritys skaalasta mitä on olemassa
karihe
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja karihe »

Lunni kirjoitti:No saahan, saahan sieltä kaloja mutta mulla ainakin on käsitys että suomeen tulee vain murto-osa siitä väritys skaalasta mitä on olemassa
Oletkos käynyt akvaario Kurjessa tai ollut sinne yhteyksissä? Jos et niin suosittelen soittoa ennen ulkomailta tilausta. Jos siellä ei ole haluamaasi kalaa voi siitä varmasti tilauksen Kurjen Karille jättää.
Altaat 530L+300L+250L+250L+180L+128L
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kiekkokalat”