Paitsi, että eheim toimii vielä senkin jälkeenTakuu 1v = toimii yhden vuoden
Miksiköhän eheimissä on 3v?
Tekeekö Resunilla mitään?
Valvoja: Moderaattorit
Aina ollut eheimit minulla. Muutaman kerran kävin vieraissa ja ei tullut kuin ongelmia ja meteliä, mutta suomalainen kokeilee aina kantapään kautta.NINA.M kirjoitti:Paitsi, että eheim toimii vielä senkin jälkeenTakuu 1v = toimii yhden vuoden
Miksiköhän eheimissä on 3v?
Eheim on hieman kalliimpi, mutta se toimii ja on vaivaton eli jos on niin tiukkaa, että se muutama kymppi on liikaa suosittelen joko hiukan odottamaan tai ostamaan käytetyn, mutta noista rumpuloista vaan tulee paha maku suuhun.
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
Meillä poksahti yksi Resunin P1000 sisäsuodatin 3kk käytön jälkeen. Ilmoitettiin asiasta myyjälle, ja parin viikon päästä tuli postissa uusi samanlainen suodatin.
Aina aikaisemmin olen näissä takuuvaihtotapauksissa joutunut ensin postittamaan rikkinäisen laitteen myyjälle tai maahantuojalle (vastaanottajan laskuun, tietenkin), minkä jälkeen sieltä on tullut uusi vekotin tilalle. Tässä tapauksessa kukaan ei kysellyt tuon vanhan suodattimen perään missään vaiheessa, ei tainnut edes kysyä että mikä siinä on vikana. Lähettivät suoraan uuden suodattimen meille kotiin
.
Ilmeisesti noita resuneita siis poksahtelee niin paljon, ettei maahantuojaakaan enää kiinnosta vastaanottaa rikkinäisiä suodattimia
.
Aina aikaisemmin olen näissä takuuvaihtotapauksissa joutunut ensin postittamaan rikkinäisen laitteen myyjälle tai maahantuojalle (vastaanottajan laskuun, tietenkin), minkä jälkeen sieltä on tullut uusi vekotin tilalle. Tässä tapauksessa kukaan ei kysellyt tuon vanhan suodattimen perään missään vaiheessa, ei tainnut edes kysyä että mikä siinä on vikana. Lähettivät suoraan uuden suodattimen meille kotiin
Ilmeisesti noita resuneita siis poksahtelee niin paljon, ettei maahantuojaakaan enää kiinnosta vastaanottaa rikkinäisiä suodattimia
Ja eivät jaksa kysellä kun tietävät että ei ne kestäNK kirjoitti:Meillä poksahti yksi Resunin P1000 sisäsuodatin 3kk käytön jälkeen. Ilmoitettiin asiasta myyjälle, ja parin viikon päästä tuli postissa uusi samanlainen suodatin.
Aina aikaisemmin olen näissä takuuvaihtotapauksissa joutunut ensin postittamaan rikkinäisen laitteen myyjälle tai maahantuojalle (vastaanottajan laskuun, tietenkin), minkä jälkeen sieltä on tullut uusi vekotin tilalle. Tässä tapauksessa kukaan ei kysellyt tuon vanhan suodattimen perään missään vaiheessa, ei tainnut edes kysyä että mikä siinä on vikana. Lähettivät suoraan uuden suodattimen meille kotiin.
Ilmeisesti noita resuneita siis poksahtelee niin paljon, ettei maahantuojaakaan enää kiinnosta vastaanottaa rikkinäisiä suodattimia.
-
Haltiatar
- Starting Member

- Sukupuoli: Nainen
Meille ostettiin viikko sitten joku Resunin ulkosuodatin en muista hintaa. Se kesti tasan niin kauan kunnes laitettiin vettä lappopumpulla, silloin alkoi joka puolelta kannen välistä tulemaan vettä lattialle. En voi suositella kenellekkään kyseistä merkkiä. Nyt se on myyjälle viety takaisin... tässä odotellaan että mitä sen kanssa tehdään. Nyt akvan alla suodattelee Eheim ja johan toimii eikä vuoda 
Jos uoman pohjalla
ei olisi kiviä,
ei puro voisi laulaa.
ei olisi kiviä,
ei puro voisi laulaa.
Mielestäni flufalin sisäsuodattimet ovat todellä häppöisiä.try-out kirjoitti:Onhan noita muitakin kuin resun ja enihemi..
Itsellä Fluval ja olen ollut tyytyväinen. Kaikki vaan on toiminut niinkuin pitääJotkut sanoivat pahan sanan fluwalin muovihanasta, mutta tuntuu kestävän ja toimivan minun käytössä. Ja tod helppo laite irroittaa, aukaista jne.
Onko häppöisiä heppoisia? Fluval ulkosuodatin on hiukan lelumainen hanojen puolesta, muuten aikalailla kaikki hyvin toiminnan ja käytön puolesta. Ja toisaalta lelut on suunniteltu kestämään myös lasten käytössä että tuo voi kestää meikälläkinpaul kirjoitti:Mielestäni flufalin sisäsuodattimet ovat todellä häppöisiä.try-out kirjoitti:Onhan noita muitakin kuin resun ja enihemi..
Itsellä Fluval ja olen ollut tyytyväinen. Kaikki vaan on toiminut niinkuin pitääJotkut sanoivat pahan sanan fluwalin muovihanasta, mutta tuntuu kestävän ja toimivan minun käytössä. Ja tod helppo laite irroittaa, aukaista jne.
-
mörrimöykky
- Starting Member

- Sukupuoli: Mies
Mistä olet ostanut Fluvalin? T:reelta ei taida saada ainakaan FX5.ta.Olen pyytänyt muutamasta kaupasta hintoja mutta ei oo kuulunut mitään.try-out kirjoitti:Onhan noita muitakin kuin resun ja enihemi..
Jaa tämä:
http://www.swelluk.com/aquarium/aquariu ... -6594.html#
Tren hyllyistä ei taida löytyä kuin:
http://www.viherkala.fi/catalog/product ... cts_id=773
Saakka.. Ehkä tilaamalla. FX5 vois olla peli, nyt vasta hokasin moisen mallin. Saisi kasvattaa allasta rauhassa eikä tarvisi miettiä suodatusta kummemmin.. Tuo 1500 litraa varmaan ei aivan heti tule ylitettyä..
Tren hyllyistä ei taida löytyä kuin:
http://www.viherkala.fi/catalog/product ... cts_id=773
Saakka.. Ehkä tilaamalla. FX5 vois olla peli, nyt vasta hokasin moisen mallin. Saisi kasvattaa allasta rauhassa eikä tarvisi miettiä suodatusta kummemmin.. Tuo 1500 litraa varmaan ei aivan heti tule ylitettyä..
-
mörrimöykky
- Starting Member

- Sukupuoli: Mies
Juuri tuo,tänään sain hintoja Viherkalasta,n.270E.n massojen kanssa ?? epäilen vähän tuota hintaa. Ei saa kun alkuvuodesta vasta,tulee kuulema Ruotsin lähetyksessä.Hesasta sais 250E.n,ilman massoja.Voiko olla näin vaikeeta?.try-out kirjoitti:Jaa tämä: