Tekeekö Resunilla mitään?
Valvoja: Moderaattorit
-
Piipukka77
- Member

Tekeekö Resunilla mitään?
kattelin noita hintoja ja resunilla oli huokeammat hinnat.
Resun AE-806 ulkosuodatin 1200,hinta 149,00
Resun AE-308 ulkosuodatin 900,hinta 119,00
nämä oli akvaario.com.ssa
Sit oli nää "perinteiset" eheimit,heti paljon hinnakkaampia,mutta kuten kysymys kuuluu,onko noita resuneista mihinkään?
Kestääkö ne?
Resun AE-806 ulkosuodatin 1200,hinta 149,00
Resun AE-308 ulkosuodatin 900,hinta 119,00
nämä oli akvaario.com.ssa
Sit oli nää "perinteiset" eheimit,heti paljon hinnakkaampia,mutta kuten kysymys kuuluu,onko noita resuneista mihinkään?
Kestääkö ne?
Eläimellinen emäntä;on koiraa,on kissaa ja nyt vielä allas ja karvanaamainen ihana mies <3
Resunista
Mulla oli ekana ulkosuodattimena resun, avasin sen tasan 2 kertaa ja molemmilla kerroilla mureni osia käteen.Näissä hommissa ei olis varaa leikkiä halvoilla kiinalaisilla, voi tulla melko kalliiksi kun suodatin alkaa vuotaa yönaikana lattialle.

-
samara
- Senior Member

- Paikkakunta: Jyväskylä(Vaajakosken vieressä) Las/Lohikosken akvarioseuran Perustaja/Presidentti ;)
Miksi joku niitä haluaa ostaa? Romuja ne on!! 
"Eiku rytkyjä."
(Seppo Rädyn vastaus lentokentällä Ylen haastattelijan kysymykseen "Onko laukku nyt täynnä kisamieltä?" ennen Atlantan kesäolympialaisia 1996)
http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=20066
(Seppo Rädyn vastaus lentokentällä Ylen haastattelijan kysymykseen "Onko laukku nyt täynnä kisamieltä?" ennen Atlantan kesäolympialaisia 1996)
-
crisse_83
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Suodattimien kohdalla ei rahassa kannata nuukailla.
Tsekkapas sellainen paikka kuin Akvaarioon.fi ja siellä esim. tämä
.
Tsekkapas sellainen paikka kuin Akvaarioon.fi ja siellä esim. tämä
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
-
samara
- Senior Member

- Paikkakunta: Jyväskylä(Vaajakosken vieressä) Las/Lohikosken akvarioseuran Perustaja/Presidentti ;)
Eli mitä meinasit Piippukka77? 
"Eiku rytkyjä."
Toiset hakee jännitystä vuorikiipeilyllä ja laskuvarjohypyillä kun taas toiset....Raffu kirjoitti:Vastarannan kiiskenä heitän, että minulla on kyllä kyseinen ulkosuodatin toiminut ihan hyvin jo jonkin aikaan. Sisäsuodattimet ovat kyllä ihan roskaa.
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
-
Piipukka77
- Member

Kiitoksia vastauksista
Tollaista juuri odotinkin,lada on lada eikä siitä ferraria saa.
Itsekkin olen kyllä noiden eheimien kannalla mutta mies sai slaagin kun kerroin hintoja"mitä?maksaako ne suodattimet enemmän kuin itse allas??"
Mutta vedän aina normaalin kiristykseni esiin"muistatko kun ostit sen käsiaseen jo maksoi yli 300 etkä ole kertaakaana sillä ampunut,on vaan vuoden jo lierunut tuolla laatikossa"
Tosihan se on että hyvään kannattaa panostaa ja niin teen nytkin ettei sitten tarvi itkeä kun se olikin ihan vinosilmä koko kone.
Olette ihania,oli aamun piristyksiä nuo vastaukset
Eheimiä nurkkaan siis!
Itsekkin olen kyllä noiden eheimien kannalla mutta mies sai slaagin kun kerroin hintoja"mitä?maksaako ne suodattimet enemmän kuin itse allas??"
Mutta vedän aina normaalin kiristykseni esiin"muistatko kun ostit sen käsiaseen jo maksoi yli 300 etkä ole kertaakaana sillä ampunut,on vaan vuoden jo lierunut tuolla laatikossa"
Tosihan se on että hyvään kannattaa panostaa ja niin teen nytkin ettei sitten tarvi itkeä kun se olikin ihan vinosilmä koko kone.
Olette ihania,oli aamun piristyksiä nuo vastaukset
Eheimiä nurkkaan siis!
Eläimellinen emäntä;on koiraa,on kissaa ja nyt vielä allas ja karvanaamainen ihana mies <3
Hehe, eihän tuollaiset lasiset laatikot paljoa voikaan maksaa, se on se kaikki muu kiva sälä, jota niihin tarvitsee hankkia. Aina ne kalatkin jotain tarvitsee, sitten kun on suodattimet sun muut pömpelit hankittu.Piipukka77 kirjoitti:Kiitoksia vastauksista![]()
Mutta vedän aina normaalin kiristykseni esiin"muistatko kun ostit sen käsiaseen jo maksoi yli 300 etkä ole kertaakaana sillä ampunut,on vaan vuoden jo lierunut tuolla laatikossa"![]()
Olette ihania,oli aamun piristyksiä nuo vastaukset![]()
Eheimiä nurkkaan siis!
Mutta niin mäkin olen sen perustellut, että onhan se paaljon järkevämpää käyttää rahaa akvaarioihin kuin notkua baarissa tai ostella uusia kenkiä. Ja eihän se mies voi kuin nyökytellä.
I'm #1 so why try harder?
-
Piipukka77
- Member

^Ei mun taidoilla semmosta rakennella,olen kyllä katsellut niitä ohjeita mut minä olen niin käsi tommosissa hommissa ja mies sanoo kyl heti ettei semmosia rakennella,siis hänkään ei rupea.
Paree kun ostaa vaan valmiin suodattimen eikä yritäkkään ruveta tommosia väsäämään.
Omalla tuurilla rakennan siitä vielä valtamerilaivan
Paree kun ostaa vaan valmiin suodattimen eikä yritäkkään ruveta tommosia väsäämään.
Omalla tuurilla rakennan siitä vielä valtamerilaivan
Mutta kukaan ei jaksa loputtomiin niitä osia vaihdella postivälityksellä ja lopulta siitä tulee paljon kalliimpi kuin eheimistä ja on silloin kun suodatin kosahtaa niin on toinen suodatin oltava tilallePete28 kirjoitti:Kyllä Kalajuttu ainakin antaa vuoden takuun.paul kirjoitti:Taitaa resuneissa usein olla perävalotakuu
Eli se takuu on lopulta yhtä turhan kanssa
-
Adrianna
- Elite Member

- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Tuo "paljon kalliimpi kuin Eheimistä" voisi viitata siihenkin että omalle ajalleen ja vaivalleen tulisi yhtälailla laskea hinta. Myös suodattiman temppuilusta johtuvat kalakuolemat käyvät lompakon päälle.Pete28 kirjoitti:Eikös myyjän kuulu maksaa postikulut? Eli asiakkaan ei tarvi maksaa mitän.paul kirjoitti:Mutta kukaan ei jaksa loputtomiin niitä osia vaihdella postivälityksellä ja lopulta siitä tulee paljon kalliimpi kuin eheimistä
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Mutta millä luulet, että vettä suodatetaan kun on suodatin telakalla?Pete28 kirjoitti:Eikös myyjän kuulu maksaa postikulut? Eli asiakkaan ei tarvi maksaa mitän.paul kirjoitti:Mutta kukaan ei jaksa loputtomiin niitä osia vaihdella postivälityksellä ja lopulta siitä tulee paljon kalliimpi kuin eheimistä
Kirjoitin hieman sekavasti, mutta tarkoitin juuri tuota kun pitää kuitenkin ostaa toinen suodatin kun postin välityksellä noita osia vaihdellaan
Takuu 1v = toimii yhden vuodenNINA.M kirjoitti:Kalajutusta ostin resunin sisäsuodattimen ja se tosiaan toimi tasan tuon vuoden takuun ajan. Sen jälkeen sen toiminta on selvästi heikentynyt, moottoriosan joutuu avaamaan ja putsaamaan n. viikon välein kun lakkaa pyörittämästä
Miksiköhän eheimissä on 3v?