Ihan ensimmäisenä tekisi mieli vaihtaa pohjasora hiekkaan, että olisi jokseenkin siistimmän näköinen... mitenkä iso ruljanssi lie moisesta tulee, se onkin asia erikseen. Mutta onneksi on kesä aikaa puuhastella.
Muutama foto
Valvoja: Moderaattorit
Kyllä minä SUURELLA kateudella katselin komeita kuvia altaastasi, omaani kun vilkaisin niin jo näytti ihan rytöläjälle!!
Itse olen haaveillut kovasti tuosta isommasta altaasta, mutta ei taida budjetti vielä kantaa niin pitkälle...
Ihan ensimmäisenä tekisi mieli vaihtaa pohjasora hiekkaan, että olisi jokseenkin siistimmän näköinen... mitenkä iso ruljanssi lie moisesta tulee, se onkin asia erikseen. Mutta onneksi on kesä aikaa puuhastella.
Ex-kiekkoilija...
-
Joulutonttu
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAY
- Sukupuoli: Nainen
No ottaos noistakaan ikinä selvää, värimuunnoksia alkaa olla jo kohta paksun tietosanakirjan verran...
Mitähän meikäläisen kiekoista tulisi jos nykyinen pariskunta saisi poikasia isoksi asti, eli toinen osapuoli on kokokeltainen ja toinen german red..? (Btw siellä nuo tälläkin hetkellä hässää kutua ison altaan nurkkaan..
) Ketä mahdollisesti kiinnostaisi kultarahat jos tuon saisi onnistumaan

Mitähän meikäläisen kiekoista tulisi jos nykyinen pariskunta saisi poikasia isoksi asti, eli toinen osapuoli on kokokeltainen ja toinen german red..? (Btw siellä nuo tälläkin hetkellä hässää kutua ison altaan nurkkaan..
Ex-kiekkoilija...
http://koti.mbnet.fi/ukormi/kutua2.jpg
Ei näkyy pysty enää noita html koodeja käyttämään
Suuret kiitokset siitä kuulunevat ylläpidolle.
Jos noin on niin poistakaa samalla koko tunnus. Paskaakos sillä on väliä!!
Ei näkyy pysty enää noita html koodeja käyttämään
Suuret kiitokset siitä kuulunevat ylläpidolle.
Jos noin on niin poistakaa samalla koko tunnus. Paskaakos sillä on väliä!!
Minulla on tuossa altaassa nyt kaksi kutuparia jotka kutevat vuoroviikoin.Mymmeli81 kirjoitti:Siellähän niitä pikkuisia näkyi vaikka kuinka.![]()
Toivottavasti nuo meidänkin kiekkoset innostuisivat jonain kauniina päivänä kutupuuhiin. Nyt eivät tajua mistään mitään, liihottavat isona parvena pitkin allasta ja kerjäävät ruokaa.
Tämä nyt kuvissa oleva kutu on ensimmäinen kyljille saakka onnistunut kutu tältä parilta. Pari on noin 2,5 vuotta vanha. Viitisen kertaa ovat harjoitelleet aiemmin.
Tarkoitus oli että kiekot ovat omissa oloissaan altaassa eikä olisi ollut suunnitelmissa kiekkojen kasvatus. Nyt kuitenkin nuo kiekot ovat olleet hyvinkin lastenkasvatukseen omistuneita yksilöitä.. Pareina olisi kaksi sinikiekkoa ( ei blue diamond ) ja red melon/blue diamond.Mymmeli81 kirjoitti:Aiotko siirtää parit omaan loossiinsa vai yritätkö saada tuloksia pääaltaasssa (joka muuten näyttää upealta)?
Olisi varmaan hyvinkin mielenkiintoista kasvattaa noista poikasista uusi sukupolvi mutta se tosin vaatii aika suuria panostuksia ja tietotaitoa.
Eipä tässä vielä tiedä vaikka laittaisi kutualtaan ja kasvattaisi noita kiekkoja sammakoiden sijaan. Kiekkojen kasvatus olisi vielä sallittuakin suomen lainsäädännön mukaan:O)
Edelleen huvittaa ettei minulla ole tuota HTML koodin käyttöä sallittuna. Siksi quotet ja linkit näkyvät tuollaisina..
-
Kaizu
- Imperaattori

- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Kannatti siis tarkistaa. Muutin noihin edellisiinkin viesteihin tuon BBCoden päälle ja lisäsin tuohon ylläpidon haukkumisviestiisi lisäksi tuon toisen kauttaviivan tuohon http:n perään. Eli kiitoksia vaan siitä että tajusit heti ensimmäiseksi kiitellä ylläpitoa omista töppäilyistäsi ja heti virheen huomattuasi tajusti pyydellä asiaa anteeksi ja tunnustaa oman mokasi.ukormi kirjoitti:Ja nythän tuo näkyy toimii?
No nyt voi taas laittaa kuviakin järkevästi tulemaan.
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
No eilen oli paljon muutakin mielessä kuin aquawebKaizu kirjoitti:Kannatti siis tarkistaa. Muutin noihin edellisiinkin viesteihin tuon BBCoden päälle ja lisäsin tuohon ylläpidon haukkumisviestiisi lisäksi tuon toisen kauttaviivan tuohon http:n perään. Eli kiitoksia vaan siitä että tajusit heti ensimmäiseksi kiitellä ylläpitoa omista töppäilyistäsi ja heti virheen huomattuasi tajusti pyydellä asiaa anteeksi ja tunnustaa oman mokasi.ukormi kirjoitti:Ja nythän tuo näkyy toimii?
No nyt voi taas laittaa kuviakin järkevästi tulemaan.
Ensimmäinen kerta muuten että ylläpito ottaa kantaa järkevästi kirjoituksiini
Kiitokset korjailusta
[img][img]http://img174.imageshack.us/img174/4460/kiekot10xf6.th.jpg[/img][/img]
Mikäs kiekko tuolla oikeessa yläkulmassa ui? Mulla on yksi samannäköinen.
Mikäs kiekko tuolla oikeessa yläkulmassa ui? Mulla on yksi samannäköinen.
- 88% testanneista naisista vakuuttui Tehosta.