Leviksiä lukuunottamatta, ei tuo nyt niin kauhealta kalastolta vaikuttanut.
Koulun akvaario
Valvoja: Moderaattorit
Samoilla linjoilla Anna-Marjatan kanssa, Hyvin ne platyt siellä voi olla ja ottaa vaikkapa muutaman lisää. Jos ei halua niiden lisääntyvän, niin ottakaa samaa sukupuolta kuin jo altaassa olevat.
Kukaan meistä ei ole täydellinen, minustakin puuttuu täysin kaikki viat!
-
kalakaveri
- Junior Member

-
Monnis-fani
- Junior Member

Kalalista oli päivitetty viime vuonna ja nyt siellä on vaan 3 levistä, partis, 1 platy, 3 neonii ja 4 kiilaa... tuo platy on menossa luokkakaverilleni koska heillä jo niitä on niin sinne on menossa se... levikset yritän mahdollisesti myydä tai vaihtaa.
Älä työnnä käsiäsi akvaarioon ennen kuin sinulla on pyyhe vieressäsi.
-
Monnis-fani
- Junior Member

-
loistobarbi
- Junior Member

-
Monnis-fani
- Junior Member

-
Monnis-fani
- Junior Member

-
Monnis-fani
- Junior Member

Monnis-fani.. Niinkun jo on ollut puhetta että tunnet mut koska olen samassa koulussa niin jos joskus tarvii akvaarion hoitoapua olen käytettävissä.. Niinkuin esim juuri vähän aikaa sitten kun omistit sauvat olisin voinut auttaa..
On tullut nimittäin itsekkin sitä akvaariota kauhisteltua varsinkin kesän jälkeen kun akvaarion etulasi oli vihreä!!! (täynnä levää siis.)
Minä, minä, minä..
Minä, minä, minä..
Never mind the dog, beware of the owner.
440L + 25 kilogrammaa koiraa.
-
Monnis-fani
- Junior Member

-
Monnis-fani
- Junior Member

-
Monnis-fani
- Junior Member

-
Monnis-fani
- Junior Member

-
Helinä79
- Senior Member

- Sukupuoli: Nainen
Hyvältä kuulostaa tuo alku!
Jokos tuo lämpötila tuli jossain vaiheessa mitattua, kun ei sattunut silmiini? Jotain pientä rihmakalaa sinne voisi kokeilla, tai sitten taistoukkoa pääkalaksi. (Taiston kanssa sitten vain suht. suuria sukarapuja!) Eivät ole arkoja, vaan uteliaita ja värikkäitä ja todella mielenkiintoisia seurattavia. Mitä sulla itsellä oli nuo parvenloput, joita olit ajatellut lahjoittaa?
Jokos tuo lämpötila tuli jossain vaiheessa mitattua, kun ei sattunut silmiini? Jotain pientä rihmakalaa sinne voisi kokeilla, tai sitten taistoukkoa pääkalaksi. (Taiston kanssa sitten vain suht. suuria sukarapuja!) Eivät ole arkoja, vaan uteliaita ja värikkäitä ja todella mielenkiintoisia seurattavia. Mitä sulla itsellä oli nuo parvenloput, joita olit ajatellut lahjoittaa?
Sitä luulisi kysymysten jossain vaiheessa loppuvan kesken, mutta totta on, että mitä enemmän saa tietää, sitä enemmän osaa kysyä.
Kun tuli opettajan kanssa vähän puhuttua näistä asioista, niin ei kyllä hevillä luovu noista leviksistä..
Musta se olisi koulun akvaariona ihan hyvä pelkillä neontetroilla ja kiilakyljillä. Niitä pitäis vaan molempia hankkia lisää..
By the way; eihän sinne mtn taistoukkoja voi ottaa kun neonit on sielä. Muutenhan niistä pitäisi luopua.
Musta se olisi koulun akvaariona ihan hyvä pelkillä neontetroilla ja kiilakyljillä. Niitä pitäis vaan molempia hankkia lisää..
By the way; eihän sinne mtn taistoukkoja voi ottaa kun neonit on sielä. Muutenhan niistä pitäisi luopua.
Never mind the dog, beware of the owner.
-
Helinä79
- Senior Member

- Sukupuoli: Nainen
Hitsi joo niinpä olikin... No joku kääpiöahven sitten? Keltakääpiöahven ainakin viihtyy vähän viileämmässäkin vedessä. Muistan lukeneeni jostain aivan äskettäin jonkun pitäneen näitä neoneiden kanssa.
Muoks: Ole vain tiukkana niiden levisten kanssa, tilalle voisi laittaa vaikka ottoja. Niille tila riittäisi ja lämpötilakin voisi sopia. Mulla ei näistä ole kokemusta, auttakoon joku joka tietää enemmän:)
Muoks: Ole vain tiukkana niiden levisten kanssa, tilalle voisi laittaa vaikka ottoja. Niille tila riittäisi ja lämpötilakin voisi sopia. Mulla ei näistä ole kokemusta, auttakoon joku joka tietää enemmän:)
Sitä luulisi kysymysten jossain vaiheessa loppuvan kesken, mutta totta on, että mitä enemmän saa tietää, sitä enemmän osaa kysyä.
En tiedä jos kannattaa, voi olla että opettaja sanoo että ei saa enään hoitaa akvaariota kun vain jankuttaa niistä leviksistä. Toisaaltahan on pakko olla jokin keino että saa ne levikset pois! On ne opettajat outoja, siis jotkutDamae kirjoitti:Opettajat osaa olla jääräpäisiä vaikka tietäisivätkin olevansa väärässä.. Tunkekaa vaan sinnikkäästi sen open eteen paperilla faktatietoa niistä leviksistä ja niitten vaatimuksista.