Niin voisinko ottaa yhden taisteukalauroksen yksinään 41l akvaarioon?
Akvaarion sisustus olisi runsaskasvinen ja yksi juurakkokin sinne on eksynyt.
Akvaariossa on hiekkapohja ja pieni suodatin. Onko akvaario liian pieni yhdelle taistelukala urokselle?
Taistelukala uros 40 litraiseen?
Valvoja: Moderaattorit
Mulla on taistouros n.45litraisessa
Ja hyvin viihtyy! Paljon kasveja ja taiston lisäks sukarapuja ja omppuja. Tuntuu ihan tyytyväiseltä tyypiltä, ja on kiva kun menee jokapaikassa akvaariossa, vahtii reviiriään ja mulkoilee noita muita asukkeja, vähän uhitteleekin..
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Mulla on taistouros n.45litraisessa
Taistot ja omput ei mitenkään sovi samoihin vesiin. Omput kuolevat hitaasti kuoren syöpyessä pehmeässä vedessä, taisto taas oireilee jos ph lyödään 8:n paikkeille ja kovuudet ylös. Myöskään lämpötilat eivät täsmää, taistolan 26-28 astetta kuluttaa ompon loppuun hyvin nopeasti. Suosittelen taiston kaveriksi ihan vaan niitä sukarapuja.törö kirjoitti:Ja hyvin viihtyy! Paljon kasveja ja taiston lisäks sukarapuja ja omppuja.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Kaikkein pikkaisimmat ja kirkasvärisimmät sukaravut saattavat päätyä taiston ruokalistalle. Tietenkään kaikkia taistoja ei voisi vähempää kiinnostaa sukarapujen syöminen, mutta varmuuden vuoksi pitäytyisin itse varmaan leväsukaravuissa.
"There are many things that we would throw away if we were not afraid that others might pick them up."