mitä lajia nämä ravut ovat

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Szark
Starting Member
Starting Member

mitä lajia nämä ravut ovat

Viesti Kirjoittaja Szark »

elikkä siis tälläisiä rapuja menin ostamaan kuvat ovat huonoja mutta toivottavasti joku osaa sanoa
http://i97.photobucket.com/albums/l229/ ... C01643.jpg
http://i97.photobucket.com/albums/l229/ ... C01642.jpg
ja jos joku tunnistaa nua niin voiko Red Cherry laittaa noiden kanssa vai saanko mutaatio rapuja entä miten greenien kanssa?[/url]
lehtis
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja lehtis »

Itse sanoisin että ovat vihersukarapuja eli "greenejä".
Itselläni red cherryjä ja greenejä samassa altaassa ja ainakaan itse en ole huomannut risteytymistä. :D
Muffe
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Muffe »

Allekirjoitan täysin edellisen.
mariana
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja mariana »

Mun silmään näyttäisi enemmän caridina japonicalta, leväsukaravulta. Ja naaraalta, näyttäisi kantavan munia.
Szark
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Szark »

mariana kirjoitti:Mun silmään näyttäisi enemmän caridina japonicalta, leväsukaravulta. Ja naaraalta, näyttäisi kantavan munia.
noin myyjäkin sanoi mutta ei ollut täysin varma ja juu munia parilla näyttää olevan tai valittiin ne ihan tarkoituksella
mariana
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja mariana »

Szark kirjoitti:
mariana kirjoitti:Mun silmään näyttäisi enemmän caridina japonicalta, leväsukaravulta. Ja naaraalta, näyttäisi kantavan munia.
noin myyjäkin sanoi mutta ei ollut täysin varma ja juu munia parilla näyttää olevan tai valittiin ne ihan tarkoituksella
Leväsukaravun poikaset vaativat sitten murtovettä kasvaakseen. [;)]
7330
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 7330 »

Äänestäisin kyllä greeniksi eli vihersukaravuksi, mutta helpostihan se selviää. Szark, onko noilla naarailla massunsa alla joitain kymmeniä tai satoja isohkoja munia vai tuhansissa laskettava määrä aivan pikkuisia? Makeassa vedessä lisääntyvät vihersukaravut tekevät muutamia kymmeniä tai korkeintaan satakunta poikasta kerrallaan, mutta ne kuoriutuvat täysin kehittyneinä pikkurapuina. Leväsukaravut taas munivat useita tuhansia mätimunia, ja poikaset käyvät läpi toukkavaiheen murtovedessä.

Oli laji kumpi tahansa, se ei risteydy kirsikkasukarapusten kanssa. :)
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”