Mikä pleko 240 litraiseen?

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

mariana
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja mariana »

ultimate kirjoitti:Tuo mustaplekoki kuulostaa kivalta, mut hintaa varmaan aika paljon?..
No vähintään 25e kpl. Sen verran maksoin omastani aikoinaan kun Tiksin Kurjesta ostin. Mutta aika usein olen nähnyt hintana 40-50e. Ja on nuo tähtipartikset varmaan parempi vaihtoehto kudetus mielessä, kutevat varmaan helpommin kuin mustaplekot.
ultimate
Member
Member

Viesti Kirjoittaja ultimate »

Nii'i. Lyödään nyt samantien sit lukkoon, nii ei tarvi enää ehotuksia, et ne on ne tähtipartikset ja sillä selvä. :D Varasin ne jo valmiiks, nii ne sit tulee! Jee! :mrgreen:
Zoo
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: LAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

vuorimies kirjoitti:Osaisko joku kertoa perhosplekosta hieman enemmän.
Mulle aivan uusi tuttavuus
Hyvä, halpa, helppo virittää. Hieman arka kala, viihty yksin tai monin kappalein. Meillä kaksi koirasta 317l altaassa ja kun reviirirajat on luotu niin känääminen loppui. Vaihtelee väriään kovasti, kauneimmillaan hämärässä. Voi vaatia kauankin aikaa kotiutua tai sitten ei, ovat persoonia. Hinta noin 25-30€. Planet catfish tms. osaa sitten neuvoa ne tärkeimmät luvut (koko, lämpötila jne jne).
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Lapinakka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Lapinakka »

Kiitti Adrianna.
Noita täytyy ehdottomasti harkita.
Mulla 160x 60x 60 akva vailla pohjakalasuunnitelmia.
Siihenkin voisin vastaanottaa ehdotuksia, jos vain tähän ketjuun tämä sallitaan.
ultimate
Member
Member

No tottakai sallitaan! :mrgreen: Miks ei.. :) Antakaa palaa vaan ja auttakaa muitakin sitä tarvitsevia. :D
Zoo
Lapinakka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Lapinakka »

Mites, tosta perhosplekosta vielä, syökö se kasveja?
Riikka
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Riikka »

ultimate kirjoitti:Nii'i. Lyödään nyt samantien sit lukkoon, nii ei tarvi enää ehotuksia, et ne on ne tähtipartikset ja sillä selvä. :D Varasin ne jo valmiiks, nii ne sit tulee! Jee! :mrgreen:
Oulustako varasit? Missä täällä myydään niitä? Täällä myös 240 litraiseen monneja etsimässä... :)
ultimate
Member
Member

MKM kirjoitti:
srd kirjoitti:Eikös noi harvinaisemmat partiksetkin ole aikas hintavia?
Riippuu varmaan mistä ostaa. Luulen että akvaarioliikkeelle saisit maksaa enemmän kuin jollekin yksityiselle harrastajalle. Minähän se juuri tarjosin ultimatelle noita tähtipartispoikasia, koosta riippuen olen ajatellut pyytää 10-15e/pyrstö. Itse olen maksanut aikuisista tähtipartiksista 15-18e/kpl ja nuoresta keskenkasvuisesta tuon 10-15e. Ja omani ovat siis suoraan harrastajilta, eivät liikkeistä. Joku saattaa tykätä että olen maksanut liikaa, mutta itse olen ollut ihan sujut noiden summien kanssa. Aika kiven alla olivat tähtipartikset silloin kun niitä itse etsin: omani ovat tulleet Helsingistä, Jyväskylän suunnalta ja Keminmaasta. Lähempää ei löytynyt.

Saattaa toki olla että tähtipartamonnia harvinaisemmat partislajit ovat kalliimpia, siitä en osaa sanoa.

Tuolla kävi ilmi mistä niitä löysin. :D
Zoo
Riikka
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Riikka »

<- Ok.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”