Malawikirja??
Valvoja: Moderaattorit
Malawikirja??
Tiedän että ainakin yksi kirja aiheesta on olemassa, mutta tietääkö kukaan sen nimeä (sekä kirjoittajaa) ja mistä sen mahdollisesti saisi ostettua? Ei ole ainakaan tavallisissa kirjakaupoissa näkynyt?
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Kävisikö tämä? (Rullaa alaspäin
)

1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Muita ei taida suomeksi olla. Englanniksi ja saksaksi löytyy aika paljonkin. Omassa kirjahyllyssä on jokunen englanninkielinen ja ehkä eniten tykkään Ad Koningsin CICHLIDS and all the other fish of Lake Malawi -kirjasta.
Tuosta Malawijärven kirjoahvenista löytyy arvostelu Aponon tämän vuoden numerosta 3.
Tuosta Malawijärven kirjoahvenista löytyy arvostelu Aponon tämän vuoden numerosta 3.

Malawikirja
Dixien mainitseman kirjan voi myös tilata osoitteesta aquageo@mvarjo.pp.fi hinta 19 ekiä + postikulut 5-8ekiä ainakin Akvaristi-lehden 4/2005 numerossa olevan mainoksen mukaan.
-
- Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
Myös Aqualog:in Freshwater coral fish Malawi on tutustumisen arvoinen teos.
(Mukana upea juliste Malawijärven ahvenista.) ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pj Oulun Akvaarioseura http://www.oulunakvaarioseura.net/
1080L Malawi
1080L Malawi
Nyt olen kade. Mun Aqualog-kirjassa ei ollut julistetta mukana.pasihe kirjoitti:Myös Aqualog:in Freshwater coral fish Malawi on tutustumisen arvoinen teos.(Mukana upea juliste Malawijärven ahvenista.)

-
- Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
Näyttäisi aqualogilla olevan noita Malawi-kirjoja useampia, mulla on tämä:Tytti kirjoitti: Nyt olen kade. Mun Aqualog-kirjassa ei ollut julistetta mukana.Muuten tuo Mbuna-kirja on aivan mahtava, hirveästi paljon kuvia.
http://www.amazon.com/gp/product/393170 ... e&n=283155
Tässä kirjassa on se juliste...

Pj Oulun Akvaarioseura http://www.oulunakvaarioseura.net/
1080L Malawi
1080L Malawi
Erwin Schraml on kirjoittanut yhden hyvan opuksen. Muistaakseni sekin oli aqua-login sarjassa. On todella hintava (itse maksoin jotakin 150 euroa tilattuna Akateemiseen), mutta sen kattavampaa mbuna lajintunnistus opasta en ole viela nahnyt. Sisaltaa siis VAIN mbunat, ei muun biotoopin lajeja. Sialtaa tuhansia kuvia. Hakkaa jopa legendaarisen Ad Koningsin teoksen kalojen kuvien maarassa
Muutoin kylla tuo Koningsin 3rd edition malawi-kirja on kylla ehdottomasti paras hankinta.