Rahat tais mennä taivaan tuuliin!

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Lapinakka
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Lapinakka »

Ja minä sain just aquaristik.netistä paketin. Kaikki oli, mitä tilasin ja toimitusaika oli 1,5 viikkoa
Hri-
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Hri- »

28.6 Lähetin tilauksen aquaristik.com:ii tänään olivat laittaneet postiin, saa nähdä mitä tulee.
tappajatäti
Member
Member

Viesti Kirjoittaja tappajatäti »

Minä pistin tilausta Aquaristikshoppiin 3.7, nyt on statuksena vielä "in work".
112L
MISAKAN
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja MISAKAN »

Olen aina ottanut sen Trusted Shopin vakuutuksen kaikille tilauksilleni aquaristikshopista. En ehtinyt kyllä heihin päin olemaan yhteydessä kun viimeisintä tilausepäselvyyttä selvittelin, eli en tiedä oliko sillä vaikutusta asioiden sujumiseen vai ei. Kokonaisuudessaan kuukauden verran tais mennä siihen soutamiseen ja huopaamiseen ennenkuin sain puuttuvan tavaran, maksanut olin tilisiirrolla ennakkoon. Sen jälkeen en ole kyseisestä kaupasta tilannut, enkä tilaa.
Aquaristic.net on lähettänyt asiallisesti jokaisen tilaukseni, ja kyselyihin on tullut sähköpostilla vastaus samantien. Tosin vasta kun olen kysynyt, miksi tilaus ei ole liikkunut, eikä siis niinpäin että olisivat tiedottaneet oma-aloitteisesti, miksi tilaus ei ole edennyt.
Hri-
Junior Member
Junior Member

Juuh, lähetyssurannan mukaan paketti painaa 0,25kg ja sisällä on kuitenkin ulkosuodatin, lämmitin, ja parit testit. P*****e lähden omatoimisesti hakemaan ne mahdolliset puuttuvat kamat tuolta nahkahousujen maasta!
Jousimies
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Jousimies »

Mun seurannan mukaan pakettini painaa 10 kg! 8O
Olisikohan siinä mukana sitten jotain muutakin kuin mun ulkosuodatin ja massoja...

Jotain spesiaalia ison tilauksen tehneelle... :mrgreen:
Hri-
Junior Member
Junior Member

Taisit saada meikeläisen tavarat kanssa :mrgreen:
Jousimies
Junior Member
Junior Member

Nii, ei voi tietää :mrgreen:

Mun tavarat (Aquaristic.netistä) tosin siis toimitetaan Saksalaiseen osoitteeseen Pohjois-Saksassa, josta tavarat sitten autokyydillä tulevat kuun lopussa Suomeen ja Helsinkiin.

Ainakin toistaiseksi näyttää hyvältä toi kuorma. Katsotaan sitten kun tavarat saapuvat perille tuonne Saksaan, mitä sieltä puuttuu. *koputtaa puuta*
Hri-
Junior Member
Junior Member

Jaahas, paketin paino olikin noussu yön aikana 6,6kiloon :mrgreen: Alkaa kuulostaa jo paremmalta
jupeko
Member
Member

Viesti Kirjoittaja jupeko »

Itse tilasin 380L akvaariopaketin Kalajutusta (sis. ulkosuodatin, valaisin, lämmitin yms härpäkkeet mitä halusin mukaan).

Niin yllätyin kun lähetys tuli kotiovelle kuorma-autolla, mutta allasta siellä ei ollut. Tekniikka vaan.
Sen altaan ne lähettivät erikseen, koska allas tuli eri paikasta kuin heiltä myymälästä suoraan.

En tiedä oisko sun suodattimen osalta samalla lailla,,, josko se tulis sitten muualta ja sen takia saapuu myöhemmin ? never know..
Jousimies
Junior Member
Junior Member

No niin,
Nyt on Aquaristic.net alkanut saada homman hoitoon. Tilaukseni on "in Transit"-tilassa.

Kirjottelin ihan ystävällissävyisen meilin sinne kysyäkseni, missä mennään. He vastasivat samantien, että tilaukseeni kuuluvan Eheimin suodattimen varastokoodauksissa oli ollut jotain häikkää, ja mun tuotetta ei ollutkaan (tyyliin aquaball 2212 paketissa olikin ollut 2208). Mutta vastasivat, että tuote tulee seuraavana päivänä ja lähettävät sen heti.
Seuraavana päivän. Lupasivat laittaa menee samantien.
Nyt paketti on jossain päin Saksaa menossa kohti Rostockia. Ja painoa se 10 kg, joten eiköhän siellä nyt aika lailla kaikki ole mukana. Ainakin olivat veloittaneet koko summan luottokortilta tänään. :mrgreen:

Siis odotellaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”