Ja olisin myös kiinnostunut ostamaan tätä kasvia jos jollakulla olisi myydä.
Valvoja: Moderaattorit
Mä oon yrittänyt lisätä sitä "katkomalla ja juurruttamalla" mutta tuntuu olevan hidasta sorttia kasvamaan. Ja tuohon pikku akvaan sitä en tarvitsisi vaan tarkoituksena olisi saada 180l kasvamaan tätä. Laitan ilmoituksen ostetaan palstalle niin porukka löytää helpommin jos on ylimääräisiä.jokelamaniac kirjoitti:Tuota jos sinulla altaassasi tuota vesiruttoa on, sitä voi lisätä katkasemalla latvan ja istuttamalla pohjaan. Kasvattaa juuret itsekseen.
Huomattakoon (varmuuden vuoksi) että em. kasvi hyötyy veteen lisättävästä nestemäisestä lannoituksesta.
Okei, mulla on se kääpiökynsisammakoiden purkissa ja siellä ei ole edes tuo tutuksi tullut lämppäri edes päällä. Ja ei suostu siellä kasvaan. Mikä on sen sietämä lämpötila (siis kasvin ei lämppärin) kun saan argentiinan vesiruttoa tuonne isoon altaaseen ja siellä lämpö on 25astetta. Menestyykö sellaisessa?-Silli- kirjoitti:Huomattakoon muuten myös, että argentiinanvesirutto viihtyy aika viileässä vedessä....
Samoin täällä, soralla rehottaa ja viileässä, mutta odotas vaan kyn yritän laittaa sitä hiekalle tai lämpimämpään veteen, niin johan kupsahtaaAngelfish kirjoitti:Sama juttu täällä ja lisäksi viileämmässä kuin 26astetta kasvaa ihan ruttona.ninniw81 kirjoitti:Minä en ole ikuna saanut argenttiinanvesiruttoa kasvamaan kunnolla hiekkapohjalla, mutta sorapohjalla se on ollut todellista ruttoa.
Joo ei ainakaan toi vesirutto ja rusolehti mutta kaikki muu kyllä on menestynyt ja kasvanut kivasti mitä siellä on. Ja hiilidioksiidia en tosiaankaan ole ikinä edes lisännyt kun ph sitten laskee.jokelamaniac kirjoitti:Huomattakoon (taas) että kääpiökynsisammakoiden altaassa ei oikein mikään kasvi meinaa menesstyä ilman hiilidioksidilannoitusta. Sammakot kun hengittävät hiilidioksidinsa ei veteen vaan ilmaan.