Mikä tetra 170l?

Tetrat, seisojakalat, piraijat, tapparakalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
hympat
Junior Member
Junior Member

Mikä tetra 170l?

Viesti Kirjoittaja hympat »

Kalastona nyt

keltakääpiö uros (natu tilauksessa)
14 intiaaninsulkaa
6 täplämonnista+ kolme albiinoa
2 partista

Ph 7, vesi pehmeää. lämpö 25C.

Mikä tetraparvi kävisi näiden nykyisten kanssa? Kiinnostaa timanttitetrat, kongontetrat sekä sitruunatetrat erityisesti.
marDH
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja marDH »

Allas on aikas nafti toiselle suurelle parvelle jonka ko. kala vaihtoehtosi vaativat.
Sitruunatetroille veden lämpötila saisi olla asteen pari lämpimämpää.
Kongot kasvat liian suuriksi tuon kokoiseen akvaarioon, mulla niitä on tonnisessa parikymmentä ja nyt alkaa parimetrinen akvaario riittämään nopeille koiraille jotka pullistelee toisilleen koko ajan.
Myös timantit vaatisivat asteen pari lämpimämpää vettä, mulla on niitä parikymmentä tuolla 244 litrasessa, komeita ovat mutta mä laittasin niitä hieman enemmänkin parveksi jos olis suurempi akvaario.

Tuo toinen partis tuolla on hieman liikaa kunhan ne ksvaa kymmensenttisiksi. Sitten sille pitäisi etsiä toinen koti.

Jos inkkarit ei ole paria vuotta vanhempia voisin ehdottaa niiden parven pääluvun lisäämistä. Myös täplämonnisia voisi olla enemmän. Ja kun sulle tulee tuo rouva keltakääpiöaffenakin niin alkaisi kalasto olemaan tuossa ihan hyvä, mun miälestä, sorry jos nyt murskasin haaveita mut tää olis mun miälipire. :roll:
hympat
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja hympat »

Niin, no kun allas näyttää kuitenkin niin tyhjältä kun ei ole yhtään ns. rohkeaa ja eloisaa kalaa..väriäkin jotenkin uupuu. Ehkä pitäisi karsia kasvit pois, että inkkarit näkyy... :roll: Eikö oikeesti kukaan suosittele enään toista tetraparvea?
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Kyllä tuonne mun mielestäni toisenkin tetraparven voi laittaa. Esim. parikymmenpäinen parvi rubiinitetraa voisi olla aika mukavan näköinen.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tetrat”