Mikä nuoliainen?

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
mariana
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Mikä nuoliainen?

Viesti Kirjoittaja mariana »

Mulle tuli eilen miehen kaverin n. 60 litrasesta altaasta muutama rescue-kala. Itselläni ei nuoliaisista ole juuri kokemusta joten mitähän kavereita nämä ovat? Verkkojako?
Kuva
Ja tämä kaiketi on ihan tavallinen maatiaispartis naaras? Nätti partis, mutta harmi ettei itsellä ole sopivaa allasta sille. :(
Kuva
Näille kun pitäisi löytää uudet kodit, niin kiitos jos kerrotte mulle mitä nuoliaisia ylhäällä olevat ovat. :D
aamunilo
Junior Member
Junior Member

nuoliaisesta

Viesti Kirjoittaja aamunilo »

Mullakin on noita nuoliaisia pari kipaletta akvaariossani ja en myöskään varmaksi ole niiden nimeä saanut..
Ostin siis akvaarion suoraan käytöstä ja entinen omistaja oli luullut niitä tiikerinuoliaisiksi :mrgreen: mutta niitä ne ei tosiaankaan ole! Itse veikkaisin että klovninuolinen tai touhunuoliainen, mutta viisaammat valistakaa tyhmää :? Harmi vaan, että asut Vantaalla muuten olisin empimättä ostanut pois.
Mantaro
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Mantaro »

Verkko ainakin minun mielestäni. Verkkojen kuviointi voi vaihdella aika paljonkin, mm. ikä vaikuttaa.

Katso linkistä näyttääkö tutulta:

http://www.loaches.com/species_pages/bo ... orhae.html
Onko aika lineaarinen jatkumo vai syklistä kiertoa?
mariana
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja mariana »

Juu, kyllä noi verkoilta näyttävät linkin perusteella.
aamunilo kirjoitti: Harmi vaan, että asut Vantaalla muuten olisin empimättä ostanut pois.
Enhän mä noista rahaa pyydä, pääasia että saavat hyvän ja tilavamman kodin kuin entinen 60 litraa. Tietysti muutama kaveri lisää olisi hyvä, ovat kiusanneet partis rouvaa pienessä tilassa. :(

No, kiinnostuneet saavat laittaa yv.tä jos olisi tarjolla koti näille, laitan vielä myöhemmin lahjoitetaan ilmoituksen kunhan noi tuossa on pari viikkoa olleet että näen niiden olevan kunnossa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”