Malawiharrastajia Tampereella?
Valvoja: Moderaattorit
Malawiharrastajia Tampereella?
Eli löytyykö Tampereelta tai lähimaastosta lisäkseni muitakin malawiharrastajia?
Etenkin kiinnostaisi tietää, löytyykö lähistöltä poikasia myytäväksi asti. .?Voisi noita vaikka vaihdella, tms.
Etenkin kiinnostaisi tietää, löytyykö lähistöltä poikasia myytäväksi asti. .?Voisi noita vaikka vaihdella, tms.
-
VesiEläin
- Elite Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Ainakin Tampereen Akvaarioseuran tiloissa( http://tas.aqua-web.org/ ) on ISO malawitankki, tuleppa ihmeessä kuikkaamaan. 
-
Sillipurkki
- Member

Oliskos kellään treen/pirkanmaan alueella sinihohto naaraita?? Voisin ostaa!!!
Itselläni käynyt niin tyhmästi että minulla on 4urosta joten 2-3 kpl uroksia voisin luopua joka vaihto naaraisiin tai sit ihan myynti tai vaoisin jopa harkita lahjoitusta. Kalat ovat melkein täydessä mitassa ja hyvä kuntoisia!!
Itselläni käynyt niin tyhmästi että minulla on 4urosta joten 2-3 kpl uroksia voisin luopua joka vaihto naaraisiin tai sit ihan myynti tai vaoisin jopa harkita lahjoitusta. Kalat ovat melkein täydessä mitassa ja hyvä kuntoisia!!
Nostanpa tällaista vanhaa aihetta joka ei ole saanut oikein tuulta purjeisiin. Täällä yksi malawiakvaariota suunnitteleva (allas tulee ensi viikolla) tamperelainen. Olisi tosi mukava lukea muista Tampereen seudun malawiharrastajista ja ilmoitelkaa ihmeessä jos teillä on malaweja myynnissä. Oma altaani tulee olemaan vain 240l joten kalalajeja tulen vissiin ottamaan 2(-3), toinen saisi olla sininen, toinen keltainen/oranssi kalalaji.
-
Pipsa-
- Junior Member

- Akvaarioseurat: JKL
- Viesti:
Heips! Mulla on sisko Tampereella jolla on L. Caeruleuksia, eivät vielä tee poikasia, mutta pian varmasti sillä aikuisia jo ovat... Mulla on myös malaweja ja käyn Tampereella aika usein. Itselläni on noita L. Caeruleuksia jotka lisääntyy aika ahkeraan, ja siskollani onkin minun kalojeni jälkeläisiä. Mainganoja ja Auratuksiakin löytyy, mutta ei vielä valitettavasti poikasia.
Jos jollakin teistä on myytävänä Mainganoja tai tiedätte kaupan jossa niitä olis niin ilmoitelkaa, ollaan siskon kanssa molemmat niitä vailla.
Jos jollakin teistä on myytävänä Mainganoja tai tiedätte kaupan jossa niitä olis niin ilmoitelkaa, ollaan siskon kanssa molemmat niitä vailla.
-
toukopouko
- Advanced Member

Täällä malawoidaan kanssa
Ja poikaset liikkuu pitkin Suomea.
Parhaillaan on Metriaclima estherae red+red- mammalla munkkelit tai nyt jo kylläkin poikaset suussa. Pullautuspäivä maanantai joten sitten tietää taas montako tuli.
Hongeja on myös joitakin.
Albinojen Pseudotropheus Zebrojen ekakutua odotellaan ja ampiaismalawille (Crabro) etsitään lajista seuraa, ei vain tahdo löytyä.
Parhaillaan on Metriaclima estherae red+red- mammalla munkkelit tai nyt jo kylläkin poikaset suussa. Pullautuspäivä maanantai joten sitten tietää taas montako tuli.
Hongeja on myös joitakin.
Albinojen Pseudotropheus Zebrojen ekakutua odotellaan ja ampiaismalawille (Crabro) etsitään lajista seuraa, ei vain tahdo löytyä.
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys...
Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun kun asia koskee kerran tätä Mansea, josta olen yrittänyt kartottaa mistä voisi ostaa suht edullisia kiviä malawi-akvaarioon (joka muuten aiemmasta viestistäni poiketen onkin 300litrainen) sekä kaloja kunhan saan altaani kypsäksi. Ne vähäiset kivet joita löysin ovat todella kalliita(jopa 16e/kg) kun pitäisi kuitenkin ostaa muutama kymmenen isompaa mötikkää, vaikka laavakiveä. Varsinaisia kivikauppoja kun ei taida olla niin kuin vaikka pääkaupunkiseudulla se NYX, vai tietääkö joku? Noh, yllättäen soitto Lielahden Reporankaan tuotti tulosta! Isompaa erää ostaessa laavakiven hinnaksi tulisi alle 2e/kg, mikä on siedettävä hinta, mutta se mistä eniten ilahduin oli, että kauppias (todennäköisesti?) oli juuri järjestämässä tuleville malawi-affenille 12 myyntialtaan räkkiä eli lajimäärä on tänne malawistien takapajulaan niin huima etten voi sitä itse uskoa todeksi ennen kuin omin silmin näen
!!
Koskas tuommoinen räkki sinne pitäisi tulla? Niin ja nyxistä omat laavakiveni tilasin... Liuskevet löyty Oriveden kivilouhimolta ja "normaalit" mustat louhikko murikat hain luonnosta tutun kalastuskosken rannoilta!Fisumamma kirjoitti:Se mistä eniten ilahduin oli, että kauppias (todennäköisesti?) oli juuri järjestämässä tuleville malawi-affenille 12 myyntialtaan räkkiä eli lajimäärä on tänne malawistien takapajulaan niin huima etten voi sitä itse uskoa todeksi ennen kuin omin silmin näen!!
Ymmärsin että tuotapikaa, mutta täytyypä mennä lauantaina TAS:in tutustumiskäynnille ko. liikkeeseen niin varmaan kuullaan lisääBairiX kirjoitti:Koskas tuommoinen räkki sinne pitäisi tulla? Niin ja nyxistä omat laavakiveni tilasin... Liuskevet löyty Oriveden kivilouhimolta ja "normaalit" mustat louhikko murikat hain luonnosta tutun kalastuskosken rannoilta!Fisumamma kirjoitti:Se mistä eniten ilahduin oli, että kauppias (todennäköisesti?) oli juuri järjestämässä tuleville malawi-affenille 12 myyntialtaan räkkiä eli lajimäärä on tänne malawistien takapajulaan niin huima etten voi sitä itse uskoa todeksi ennen kuin omin silmin näen!!