Itse en ole tarjonnut toistaiseksi vielä mitään muuta ötökää, kuin mitä on tullut ostettua pakasteruokaa akvaariokaupasta... Nyt kuitenkin ajattelin tuleville kalavauvoille artemiaa kasvattaa ja likoeläimiä....Siitäpä minulla olisi myös kysymys...
Eli ensin noista likoeläimistä. Lueskelin että saa kasvamaan kun pistää keitettyyn veteen kuivaheinää. Tarkoittanee siis ihan tavallista kuivattua heinää? Jäi hiukan epäselväksi joten ajattelin varmistaa, vaikka olo hieman tyhmältä tuntuukin
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Taidanpa tuota tallilta hakea, siellä sitä ainakin on....
Ja sitten tuosta artemian kasvattamisesta muutama kysymys. Olen lukenut että monet eivät laita minkäänlaista hapetusta tai lämmitystä tähän viljelmään, vaan pistävät purkin akvaarion lampun päälle ja siinä sitten sekoittelevat niin että ötöt saa happea. Itse ajattelin samalla tavoin tehdä. Miten artemia tulisi käsitellä ennen poikasille antoa? Jossain näin myynnissä siivilän jolla olisi tarkoitus ötököitä ilmeisesti jotenkin lajitella vai? Vai onko kyseinen hökötys suolaveden poishuuhtelua varten? Jos on niin huuhteletteko ötökät hanaveden alla ennen poikaille antoa? Entä jos pakastatte artemian ennen poikasille antoa, miten toimitte?
Tulipa taas esitettyä monta kysymystä, toivottavasti joku kertoo vastaukset