Moderointilinjasta, jälleen

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen

Moderointilinjasta, jälleen

Viesti Kirjoittaja Maisu »

iekku kirjoitti:Päätöksistä varmasti foorumin tavan mukaan tullaan valittamaan ;) mutta foorumin tavan mukaan siitä tuskin on mitään hyötyä.
Ei siis ole tästäkään mitään hyötyä, mutta otti eilen sen verran päähän heittää roskiin noin satalitraisen koko sisustukseksi riittävä määrä ehjiä, valmiiksi karsittuja ja levättömiä kasveja ei sieltä aivan yleisimmästä päästä, että kerronpa kuitenkin. Vaikka siitä forumin tavan mukaan ei mitään hyötyä olekaan. :roll:

1) Laadin yöllä ilmoituksen myyntipuolelle. Ilmoituksessa on tiukat toimintaohjeet joista kenellekään ei pitäisi jäädä mitään epäselvää, lajeilla tieteelliset nimet ja hinnaksi määritelty 0 €. YKsi tieteellinen nimi on hämäävästi väärin.

2) Moderaattori kysyy minulta privalla mitä kasvia tarkoitin väärin nimeämälläni lajilla. Korjaan asian ja toivotan modelle hyvää joulua.

3) Mode toivottaa jouluja itsekin ja kertoo samalla ettei tieteellinen nimi voi olla se joksi sen korjasin. Olin tarkistanut Tropican sivuilta että kyseinen nimi on kyseisellä kasvilla edelleen käytössä ja käyttänyt sitä.

4) Muokkaan viestistä kokonaan pois tieteellisen nimen kyseisen kasvin kohdalta.

5) Viestini siirretään lahjoitetaan-osastolle, vaikka ideana nimenomaan oli että vaikka hinta on 0 €, kasveja eivät ensimmäisenä olisi kyselemässä ns. trokarit jotka ottavat kaiken ilmaisen ja halvan ja myyvät sen kalliilla eteenpäin.

6) Määrittelen siis hinnaksi 1 € ja pyydän siirtämään viestin pois lahjoitetaan-osastolta. Viesti katoaa kokonaan. Moderaattori väittää ymmärtäneensä, että halusin tuhota sen. Tuhoamisenhan kai olisin voinut tehdä itsekin, mutta en siirtää viestiä takaisin myytäviin ainakaan niin että se olisi siellä myös pysynyt?

7) Luovutan ja heitän kasvit roskikseen, koska aikani ei riitä tällaiseen pelleilyyn.

En ihmettele että moderaattoreita tarvitaan lisää jos nykyiset käyttävät moderointiaikansa ja -tarmonsa tällä tavalla, siis silkkaan kiusantekoon josta ei kukaan hyödy mitään.
nallu80
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja nallu80 »

0 € tarkoittaa lahjoittamista. Itse ihmettelin myös miksi viesti on myydään palstalla.

Vähän outoa kyllä on, että viesti sitten poistettiin kokonaan :roll:
"Sä pärjäät, sä pärjäät aina"
Maisu
Elite Member
Elite Member

Toivotan hyvää joulua kaikille muillekin modeille kuin vain tälle yhdelle jonka kanssa "asioin" eilen. Moderointilinjasta en kuitenkaan voi millään olla samaa mieltä.
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Miksi et maisu tehnyt uutta viestiä myydään osastolle ja poistanut itse sitä vanhentunuttta? En ihmettele että moderaattoreilla on kädet täynnä hommia, kun heiltä pyydetään asioita, jotka kukin voisi itsekin tehdä.

Mutta toivotan hyvää joulua maisulle, muille käyttäjille ja myös ylläpidon tontuille, muistakaa höllätä sitä tonttulakkia.
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
Maisu
Elite Member
Elite Member

Kaizu kirjoitti:Miksi et maisu tehnyt uutta viestiä myydään osastolle ja poistanut itse sitä vanhentunuttta? En ihmettele että moderaattoreilla on kädet täynnä hommia, kun heiltä pyydetään asioita, jotka kukin voisi itsekin tehdä.
Ettäkö siis kaikkien näiden vaiheiden jälkeen olisin tehnyt suurella vaivalla uuden viestin joka olisi poistettu ihan yhtä varmasti kuin tuo ensimmäinenkin? Sitä ensimmäistä viestiähän en olisi enää voinut näppärästi kopioida uudeksi myyntiviestiksi, koska sitä ei ollut kuin poistetuissa joihin pääsevät vain modet käsiksi. Pitää olla todella naiivi jos luulee että uusi viestini olisi pysynyt varttia pitempään myyntipalstalla jos olisin kopioinut sen itse suoraan lahjoitettavista myytäviin ennen poistamista muuttaen vain hintaa.
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viesti:

maisu kirjoitti:Pitää olla todella naiivi jos luulee että uusi viestini olisi pysynyt varttia pitempään myyntipalstalla jos olisin kopioinut sen itse suoraan lahjoitettavista myytäviin ennen poistamista muuttaen vain hintaa.
Katselin tuota poistettua viestiäsi ja jopa tuota moderaattorin kanssa käymääsi keskustelua (niin, aika monet "yksityiset" moderaattoreiden kanssa käydyt keskustelut käydään kuitenkin koko ylläpidon kanssa läpi), enkä ihmettele yhtään että viesti poistettiin väärinkäsityksen takia. Palauttamista myös ehdotettiin, mutta se ei sitten enää käynytkään vaan päädyit tänne julkisesti puimaan läpi tuota melko turhaa asiaa.

Tässä pari maisun editointikommenttia lahjoitus/myyntiviestistä, jotta tiedetään missä mentiin:
"kelpaako sanamuoto nyt modeille?"
"Ei näemmä kelvannut vieläkään ylläpito-osastolle tämä viesti... :roll:"
"Editoitu hintaa, jotta viesti voidaan siirtää pois lahjoitetaan-osastolta."

*menee valmistelemaan kinkunpaistoa*
Maisu
Elite Member
Elite Member

Kaizu kirjoitti:Tässä pari maisun editointikommenttia lahjoitus/myyntiviestistä, jotta tiedetään missä mentiin:
"kelpaako sanamuoto nyt modeille?"
"Ei näemmä kelvannut vieläkään ylläpito-osastolle tämä viesti... :roll: "
"Editoitu hintaa, jotta viesti voidaan siirtää pois lahjoitetaan-osastolta."
No mikä noissakin nyt on vikana? Ei niistä minulle ole tätä ennen huomautettu, kuten kirjeenvaihdon luettuasi hyvin tiedät. Ei myöskään kertaakaan huomautettu siitä että viesti olisi ollut väärällä osastolla. Onhan se nyt asiallista antaa lukijoillekin infoa miksi editoi myynti-ilmoitustaan neljä kertaa ilman että itse asiasisällössä on mitään järjellistä muutosta (ensimmäistä editointia lukuunottamatta). Tämä myöskään ei ollut ihan ensimmäinen kerta kun kyseinen moderaato käy kimppuuni ja lopullinen ilmoituksen poisto oli vain ajan kysymys alunperinkin.

Aiemmin sentään vaivauduttiin väittämään että kasveistani sikisi leväinvaasioita, nykyään ilmoitukset vain poistetaan. Kehitys on tosiaan kehittynyt.
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: LAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

Kaizu kirjoitti: "Editoitu hintaa, jotta viesti voidaan siirtää pois lahjoitetaan-osastolta."
Lusikka soppaan vaan, anteeksi, mutta minäkin ymmärsin tuon niin että voidaan siirtää pois = voidaan siirtää Ö-mappiin.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Maisu
Elite Member
Elite Member

Adrianna kirjoitti:
Kaizu kirjoitti: "Editoitu hintaa, jotta viesti voidaan siirtää pois lahjoitetaan-osastolta."
Lusikka soppaan vaan, anteeksi, mutta minäkin ymmärsin tuon niin että voidaan siirtää pois = voidaan siirtää Ö-mappiin.
Edintoin hinnaksi nollan sijasta yksi euroa jotta saatte viestini tuhottua - ihan miten vaan. :roll: Toki jos tämä on moderointilinja. Hyvää joulua kaikille, minua odotetaan takavasemmalla... Unohdetaan.
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viesti:

maisu kirjoitti:Edintoin hinnaksi nollan sijasta yksi euroa jotta saatte viestini tuhottua - ihan miten vaan. :roll: Toki jos tämä on moderointilinja. Hyvää joulua kaikille, minua odotetaan takavasemmalla... Unohdetaan.
A) Poistaminen oli väärinkäsitys; siirtää pois vs. siirtää Myydään -osastolle.
B) Viestiä ei tuhottu; viesti tarjouduttiin palauttamaan, mutta vastaukseksi oli ettei tarvitse palauttaa, heität tillisi roskiin.

*Ottaa kinkun uunista*
Maisu
Elite Member
Elite Member

Näinhän sanoin jo aluksi, että tietyssä vaiheessa luovutin itse. Eihän kukaan järkevä ihminen tällaista jaksa.
maisu kirjoitti:7) Luovutan ja heitän kasvit roskikseen, koska aikani ei riitä tällaiseen pelleilyyn.
Jos viestini ovat niin inhottavia ja kamalia että ne kuuluu poistaa niin antakaa sitten varoituksia myös. Teen tästä lähtien jokaisesta poistetusta viestistä (tämähän ei suinkaan ollut ensimmäinen saman moden poistama viesti lyhyen ajan sisällä) oman threadin ja asiasta julkisen. Ymmärrän kyllä että minun kiusaamiseni on nykyinen moderointilinja, mutta ei minun silti tarvitse sitä hyväksyä.
pehis
Imperaattori
Imperaattori

Viesti Kirjoittaja pehis »

Rauhallista joulua.
Lukittu

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”