Hei! Siinä lyhyesti mitä etsin. Allas on 112 litrainen. Vesiarvot: Ph 7.2, KH 3, GH 6. Kalastona tällähetkellä kirsikkabarbeja (1 uros + 3 naarasta). sekä yksi partiksen poikanen sekä kasapäin kierteissarvikotiloita. Voisin tietysti mekaanisesti poistaa kotiloita, mutta joku kotiloita syövä kala/kalat voisi olla piristävä juttu. Kirsikkabarbeja hankin lisää muutaman myöhemmin. Altaassa on paljon kasveja ja kantoja sekä suodattimena Eheim 2226. Suihkupään olen suunnannut kohti lasia, joten virtaus on hyvin vähäinen. Olisiko mitään tuoreita ehdotuksia kellään?
Heli
Etsin kotilonsyöjää
Valvoja: Moderaattorit
Etsin kotilonsyöjää
H.E.R.T.T.I.S
Huomaamaton Etukuponkienkerääjä Rautainen Torikauppias ja Tahattoman Intohimoinen Salapoliisi
Huomaamaton Etukuponkienkerääjä Rautainen Torikauppias ja Tahattoman Intohimoinen Salapoliisi
Jos tästä altaasta kotilot loppuu niin aina voin kaapia niitä muista altaista
. Ei, en halua niitä kokonaan tuhota vaan pitää kannan kurissa. Löytyisikö kalaa joka mahtuisi altaaseen ja söisi kotiloita? Joudunko sittenkin toimimaan itse kannan kurissapitäjänä?
Heli

Heli
H.E.R.T.T.I.S
Helpommalla pääset jos haavit itse pois. Nuoliaisia en laittaisi tuohon altaaseen ja pallokalat taas eivät kovin isoja kiertareita kykene syömään. Ainakaan ne pallot, joita tuohon sun altaaseen voisi laittaa.
Tietysti voi haavia ja säästää halukkaille, jotka niitä esimerkiksi syöttävät pallokaloilleen. Mulla olis taas kauhee läjä maukkaita kiertareita, kun pitäis haavia...
Tietysti voi haavia ja säästää halukkaille, jotka niitä esimerkiksi syöttävät pallokaloilleen. Mulla olis taas kauhee läjä maukkaita kiertareita, kun pitäis haavia...