Käytiin sitten kierrätyskeskuksesta hakemassa TÄYSIN samanlainen valaisin millä oli hintaa 5 euroa. Toimiva kaikenlisäksi.
Nyt sitten valaisimen myyjään ei olla saatu mitään yhteytä kun haluaisin palauttaa toimimattomana myydyn valaisimen. 30 euroa on meikäläisellä iso raha, plus ne loisteputket mitä tämä valaisin poltti heti...
Mikäli valaisin olisi ollut kaupantekohetkellä täysin toimiva niin MIKSI myyjä ei voi asiaa selvittää? Kun kerran ei vastaa puhelimeen, ei viesteihin jne niin se kertoo mielestäni sen että ei halua olla tavoitettavissa eikä palauttaa rahoja risana myydystä tuotteesta. Kyllähän hän silloin kaupantekoaikaan oli kovin tiiviisti yhteydessä ja hanakasti oli rahoja tulossa hakemaan....
No mutta, kuluttajaneuvojaan otamme seuraavaksi yhteyttä koska tämä asiahan on täysin selvä. Meille myytiin tietoisesti rikkinäinen tuote ja myyjä on nyt "kadonnut". Tämän palstan kautta olen laittanut hänelle yksityisviestiä ja hän on takuulla ne huomannut koska on kirjoitellut palstalle senkin jälkeen.
Ikävää että mätämunat pilaavat tämänkin harrastuksen
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)